Hjemme alene... sulten, hva skal man spise i dag da?

Atpåklatten kommer i juni :)

Elsker forumet
Sommerfuglene <3
Ja, da lå man her da. Ingen å prate med. Jentungen har dratt til bestemoren rett etter skolen, og fikk sms nå at hun skal spise middag der også. Sendte en fleipesms til moren min "har du overtatt henne nå?". Satser på at hun er hjemme til i sekstiden om hun skal rekke den halloweenfesten hun skulle på. Så håper jeg mannen og guttungen er hjemme snart, for jeg er sulten. Men hva skal jeg foreslå til middag da?

Taco blir det her idag, å herreguuud (unnskyld) det skal bli godt!! :D

Sent from my iPhone using BV Forum

pytt i panne med egg... å ost å majones å KÆTCHUP! å cola. å isbiter!! fin fredagsmiddag det..... årets mor.no

Tror guttungen blir gla nå, det blir lofskive med fiskekaker på, fiskekaker med ost og bacon i. Små barn store gleder... jaja helt greit mat når man ikke har matlyst. Men selvsagt har man lyst på noe sinnsykt godt, helt til det kommer til stykket... da vil man ikke ha mat :/ trur mannen kommer til å bli sprø av meg denne gangen.

Ja d var 1 fiskekake på loffskiven så var jeg altfor mett.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Fredagstaco, the voice, brus og smågodt ❤️

Me slo ha hjemmelaget pizza, men så var eg på besøk hos pappa å fikk me meg hjem helt fersk lettsalta torsk, så nå vente eg bare på at maen så egentlig sko på kurs komme hjem frå jobb så eg kan ha middagen klar t han ;)

Hva med stekte kyllingfileter med hvitløk/hvitløkskrydder, paprikapulver,salt og pepper (eller annet krydder), servert med speltbrød, hvitløksdressing, ruccolasalat? Dette er en utrolig god sandwich som er lett å lage :D

Her skal vi til svigers og vi skal ha min favoritt! Raclette ♥! NAM!

Back
Topp