Hjemme alene og litt husredd...

KatBra

Gift med forumet
Oktobermirakler 2013
Skjønner bare ikke hva som går av meg, men jeg har altså blitt litt husredd nå på kvelds- og nattestid!
Sambo og snuppa er på hytten så jeg har huset for meg selv. I utgangspunktet veldig deilig med fred og ro, men jeg er redd jeg kommer til å sove enda dårligere i natt enn jeg pleier. Vet ikke hvorfor jeg plutselig har blitt så redd, men jeg må vel bare anta at det er fordi det nærmer seg termin :P

Har hørt at det er vanlig når man er gravid . Har kanskje med hormoner og sånt å gjøre? :-)

Sendt fra mobilen.

Jeg har det helt likt. Begynnte plutselig å tenke på en nifs film jeg så for årevis siden. Fikk helt panikk når jeg tenkte på at samboer skulle ut i kvels og ville komme sent hjem. Heldigvis ville han bli hentet, så nå er jeg ikke alene. Prøv å se en morsom film eller hør på musikk. Noe som tar bort tankene :)

Sent from my GT-I8190N using BV Forum mobile app

Uff, har det sånn her også :/ sambo jobba natt til i dag og natt til i morra :/ Ikke noe moro å sove alene :(

Hvis jeg er helt alene (uten både mann og barn) er jeg sånn til vanlig også jeg :P Kanskje litt rart, men er ikke redd om ungene er hjemme. Er jo ingen hjelp i de om noe hadde skjedd :P Men er nok mer følelsen av tomt hus.. Håper du har fått sove likevel :)

Ble ikke sånn veldig mye søvn i natt, nei. Enda godt at jeg hadde muligheten til å sove litt frempå. Når det begynner å bli lyst ute så er det tydeligvis ikke noe problem å være alene hjemme lenger :P

Back
Topp