Hjemme alene i kveld

Prinsessemamma09

Elsker forumet
Ååååååååååå, som jeg gleder meg til å være sjef over fjernkontrollen, sofaen og godteriskåla i kveld

Sambo er dratt avgårde på guttebursdag i Drøbak.

Så i kveld skal snuppa mi og jeg kose oss masse[:D]

Man trenger en kveld HELT ALENE etter barnet har lagt seg altså....kjenner jeg har behov for det nå, skal bli så digg[;)]

Ha en fin kveld jenter!!

Kos deg masse, snuppa!!!!!! Blir sikkert kanondeilig og avslappende. Alenetid er gull verdt! [:)]

Kose deg masse[:D][:D][:D] Lillegutt og jeg er også alene i kveld, dvs til i morra kveld. Mannen er i utdrikningslag. Men det er deilig innimellom å bare gjøre akkurat hva en vil[;)]

Kos deg som dronning i egen kongerike/dronningrike!![;)] Er deilig med litt "fred" innimellom...[;)]

ÅÅÅÅ så deilig !=)
Kose deg så masse : DD: [:D]

I will :)
Har kjøpt meg masse diggos til kvelden, så mor skal virkelig koble av og nyyyyte friheten[:)]
Life is gooooood[:D]

Ja, man gjør det. Ikke så ofte det skjer her i heimen at det er jeg som får sofan alene....
Jeg får sparke ut gubben oftere[8D]

ORIGINAL: MammanTilMarkus

Samme her,skal være aleine ikveld og det blir digg!!! :) Kose meg masse med fjernkontrollen og ostepoppen!

Mmmmmmmmmmmmmmmmm, ostepopppppppppppppppppppppp er diggos diggelei[:D]
Kose seg

ORIGINAL: Augustbebislove

ORIGINAL: MammanTilMarkus

Samme her,skal være aleine ikveld og det blir digg!!! :) Kose meg masse med fjernkontrollen og ostepoppen!

Heeeelt sant![:D] Kose deg masse ikveld du og![:)]

Mmmmmmmmmmmmmmmmm, ostepopppppppppppppppppppppp er diggos diggelei[:D]
Kose seg

Du får kose deg max!! Er ikke hjemme alene jeg og bra er det, for sambos deilige pizza er i stekeovnen nå! [:D] Namnamnamnamnamnam

Ja man har behov for litt alenetid også[:D] Mannen min er i Oslo for helgen, så nå er det bare litt stusselig. Morsomme største gutten min sa i kveld etter at jeg sa jeg skulle sitte på stuen å se tv etter at de hadde lagt seg; Men mamma, da er jo du alene (sett på meg med sørgmodige øyne)[:D]

Kos deg i kveld i allefall[;)]

Back
Topp