Hjemkomst

Preggers87

Elsker forumet
*MIA*
Julegavene 2019
Hva har dere forberedt? Prøver å holde det rent og ryddig men det går ikke... Mann og barn går aktivt inn for sabotasje hehe.. Tillegg vil svigers bo her når jeg er på sykehuset og hun er verdens verste rotehode. Hun har ingen sans for system og jeg vet jeg kommer hjem til masse arbeid og rot... Sukk... Pluss ett tonn skittentøy bak baderomsdøren, og mannen som bevisst har ignorert å sortere tøy på vaskerommet, og ingen kommer til å huske å vanne plantene.. Får stresspuls når jeg tenker på der. Har så lyst det skal være rent og ryddig når jeg kommer hjem med lille... Er det for mye forventet når man har mann og barn fra før?

Synes jeg absolutt ikke. Har selv en mann som enten ikke ser eller vil ikke se rotet så den som nok må igang med det er meg. Han er mer opptatt av at han har lovet foreldrene mine å klippe plenen deres samt å rydde på eiendommen han kjøpte fra foreldrene sine for mange år siden. Rotet hjemmet ser han ikke desverre

Det er det ikke! Å i allefall ikke når t.o.m svigerforeldrene dine er der!

Akkurat den gruer jeg meg litt til også.Jeg rydder å støvsuger hver bidige dag,prøver holde klesvasken i sjakk osv.Vet det sklir ut snart.Å kjenner jeg gruer meg,gruer meg til å ikke få til å slappe av.
To små barn,hunder,mann som ikke ser slik,å komme hjem med baby.Tror jeg skal bli på sykehuset så lenge jeg får denne gang å ikke mase om hjem:-p

Her var det helt bomba!
+svigers og mine foreldre kom inn døra 30 min etter vi kom hjem fra sykehuset.

Jeg kom hjem til kaos. Mannen prøvde så godt han klarte å holde orden. Men med jobb, 2 unger og besøke oss på sykehuset (jeg var der 1 uke, pluss kjøring, så ble det ikke gjort så mye.

Nå etter snart 5 uker, er det fremdeles kaos.

Skrekk og gru :nailbiting:....
Håper det blir bedre en fryktet..... Er også redd for at det skal se bombet ut og at mannen ikke bryr seg og at han skal ha 100 gjester med en gang vi er kommet hjem, eller... Værst av alt at svigers er der når jeg kommer hjem! Vil komme hjem til tomt hus! Helst tomt og prikkfritt hus hehe sånn som jeg kommer til å forlate det!

Kom hjem til fullstendig kaos.
Jeg var innlagt en stund og det var rett og slett unntakstilstand når jeg kom hjem!
Huset var forsåvidt nyvaska....
Meeeeen utover det var det mye rot, uvaska klær, ingen sengeklær lagt på til baby, Stellemadrass innpakket i plast osv

Jeg hadde sett for meg flagg, kake og ballonger... Ble vask, klesvask og stelle i stand til baby stedet for:-/

Må vel bare innse at vi er ulike og vi prioriterer ulikt:-)

Uff :(

Da hadde jeg fått et hormonellt sammenbrudd.... Har ett nå faktisk. Er så sint. P.g.a at mannen er permittert og jobben har tatt ham inn 5 uker i slengen og så permittert ham igjen så må han bare danse etter deres pipe. Jeg har vært hjemme alene med junior i 3 uker som høygravid :( med termin nå på tirsdag skulle vi bruke helgen til å komme i orden og rigge til bilstol og vaske hus og klær og bil og handle inn mat etc men nei. Mannen må jobbe til og med mandag (selv om det er hans ferie) og han sier ja fordi han er redd for jobben sin. Jeg skulle også få sove og slappe av så jeg kunne få hentet inn litt søvn til fødsel siden junior har vært syk i 10 dager med feber og hoste så jeg har ikke sovet i det hele tatt.... Kjenner jeg blir helt motløs og sint...

Kom også hjem til kaos! Hadde familieselskap til 4åringen dagen før jeg fødte. Så, det så der etter ut :p så kom vi hjem å svigers datt inn dørene. Orker ikke bruke energi på å se på rotet:p rydder når 4åringen begynner i BHG igjen :p

Foe ordens skyld var mannen sammen med meg alle dagene vi var på sykehuset.

Fått vaska en del klær i dag, men sånn generelt flyter det.

Back
Topp