Hjem igjen!

Ønsker2014baby

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
Endelig får jeg dra hjem! Stoffskifte mitt var noe høyt.. Men kan være pga hormonene av graviditeten! Føler meg mye bedre, å alt er bra med den lille! Så nå venter jeg til de skal ta ut de greiene jeg har i hånda, så får jeg dusjet. Så kommer min kjære etter skolen å henter meg! Blir så godt å komme hjem igjen..! Men er fortsatt trøtt!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Da blir det nok deilig å få kommet seg hjem ja :)

Godt da går på fram med deg :) Blir nok deilig å komma heim igjen :)

Så bra at du føler deg bedre og får komme hjem. God bedring

Du får nok ikke samme hvilen på sykehuset som hjemme vettu, slapper mye bedre av i egen seng :) Har du fått sykemelding, fra skolen?

-Taster fra appen-

Du får nok ikke samme hvilen på sykehuset som hjemme vettu, slapper mye bedre av i egen seng :) Har du fått sykemelding, fra skolen?

-Taster fra appen-
Det er sant! Ja, men fikk bare for de dagene jeg var borte, er det ikke sånn at man kan få for flere dager? Eller?;o

Når jeg gikk skole, så søkte jeg i slutten av året og fikk fjernet en del dager fra fraværet :) kanskje det går ann for deg også?

Appen ❤️

Det er sant! Ja, men fikk bare for de dagene jeg var borte, er det ikke sånn at man kan få for flere dager? Eller?;o

Trodde kanskje du fikk mer siden du har vært så syk.. veit ikke hvordan det fungerer jeg.

-Taster fra appen-

Når jeg gikk skole, så søkte jeg i slutten av året og fikk fjernet en del dager fra fraværet :) kanskje det går ann for deg også?

Appen ❤️
Hørtes lurt ut!

-Taster fra appen-

Trodde jeg å! For jeg er fortsatt utrolig sliten :/

Syns du burde snakke med både legen din og skolen. Du kan jo snakke med helsesøster om du ikke vil ta det lærer/rådgiver/rektor :)

-Taster fra appen-

Back
Topp