Hjem etter jul..

Klar?

Betatt av forumet
Andre som merker det skal bli godt å komme hjem fra julebesøk. Her har jeg en familie som må kommentere og sette spørsmålstegn ved alle rutiner vi har. I dag fikk jeg til og med høre: Det er ikke rart gutten er fornøyd og aldri gråter når han får det bare som han vil... Da jobber man hardt for å få ting negativt!

Høres kjent ut. Det er ikke så ille her, men allikevel. Jeg syns det blant annet er kjipt å kjøre når han gråter og har da noen ganger stoppa og gitt han mat eller så får jeg kjæresten til å bli med ( istedet for at han sitter hjemme i sofaen). Men det er vist mye bedre å "lære" dem at nå kjører vi bil og da kan vi ikke stoppe eller gi oppmerksomhet. Han er jo bare 4 mnd :confused:

Om noen gjør det så kritiserer jeg ikke det altså. Men jeg føler ikke noe for det selv bare. Og har også vært for "snill" med han, i følge veldig mange. Siden han får mye kos og oppmerksomhet. :eek:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Amh jule besøk så har vi en som har bodd med oss litt for lenge nå. Farmor til minien som kommer fra et annet land. Drar i morgen og jeg gleder meg. Endelig fred i huset også får vi tilbake rutinene våre. For føler det har vært som å jobbe MOT en person, er ødelagt i hodet! :confused:

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Back
Topp