*moonpie*
Glad i forumet
her så føler jeg meg litt alene til tider. Jeg står opp på natten og på morgenen og gir mat og tar meg av han nesten hele dagen. Når jeg spør om noe føler jeg ikke det blir tatt godt imot og dette har jeg sagt til han og det har blitt bedre. Men jeg føler han forventer at jeg skal gjøre noe hvis han gjorde det sist om dere skjønner. Og han skjønner ikke hvorfor jeg er sur og grinete mesteparten av tiden fordi jeg er sliten så dette blir det jo krangel å sur stemning av. Inviterer besøk kl 11 på kvelden men da sa jeg ifra at nei det gidder jeg ikke. Etter å ha løpt frem og tilbake mellom stua og soverommet i flere timer for å putte i smokken[:'(] Føler meg veldig sliten og får sånn dårlig samvittighet ovenfor lillemann stakkars. Trodde ikke det var sånn det kom til å bli han var så veldig hjelpsom i begynnelsen og skulle gjøre allt selv, og han har holdningen du leser det du så lærer du bare meg det. Kjenner jeg er skuffet, lei og irritert. Trodde dette skulle bli edn beste tiden i våres liv [:(]