hjelppppp''

nora4

Forelsket i forumet
snuppa har blitt veldig sutrete og grinete i fortidenskriker bare når vi setter hun på gulvet eller når vi forlater rommet!!og om natten våkner hun  flere ganger,og før våknet hun  bare en gang nesten...har plutselig begynt å sove bare en dupp på dagen(bare 30 min)jeg får ikke tid til noen ting og kjempe slitenemoticon eg bare tenker at hun skal begynne i b.h.g snart,og hvordan vil det gå med henne der siden at hun krever så mye!!??mottar tips og trøst med stort hjerte..

Uff da, høres slitsomt ut.
Men sånn kan det desverre være av og til, de har noen perioder med seperasjonsangst, eller tannframbrudd, eller bare litt småsyk. Og eneste trøsten jeg kan gi er at det går over.
Det går nok bra med henne i barnehagen også skal du se, barn oppfører seg gjerne helt anderledes når de er med andre. Det føles ganske surt når de er blid hele dagen, helt til de ser mamma så starter sutringen.

Men om hun absolutt ikke vil sitte på gulvet og du må få gjort ting som å støvsuge, lage mat etc så vil jeg anbefale bæretøy. Hiv ungen på ryggen, så får hun vært med på det du trenger å gjøre og dere får masse nærkontakt. Vinn vinn situasjon  :)
Jeg har gjort utrolig mye med sovende unger på ryggen. Koseligt er det også.

Håper det går seg til snart så du ikke blir helt utslitt.

tusen takk for svaret

Det høres slitsomt ut. Du får trøste deg med at det går over. Duppene til snuppa her har også variert mye opp gjennom tiden. Og hun er også urolig og vil være hos meg hele tiden i perioder. Hun er redd for støvsugeren, så jeg får bare støvsugd når samboeren min er hjemme. Ellers gjør jeg ofte ting med henne på armen, i baby bjørn på magen min eller i tripp trapp-stolen, hun elsker jo å se hva jeg driver med. :) Vi har slitt mye med søvnen hele tiden, så nå tenker jeg bare at sånn er det. Det går over etterhvert. Jeg nyter tiden, for plutselig er de voksne. ;) Håper det blir lettere for deg snart. :)

Sånn har vi hatt det i snart 9 mnd, så ja det er slitsomt. Han har blitt litt flinkere til å sove på dagen, men våkner fortsatt inntil 12 gg om natten. Vil bare gi deg en klem og håpe at det snart gir seg, er nok bare separasjonsangstperioden.

Back
Topp