hjelpmeg

lnie

Forumet er livet
Altså, jeg har egentlig lagt det med vinterdress litt på hylla siden han ikke skal i barnehage før tidligst januar og skal jo være hjemme frem til da. Og tenkt at det ikke er noe stress med noe dress (stressdress) til høsten. Men så begynte jeg å tenke at jeg kan jo bare kjøpe en dress også bruke den litt nå i høst.. men jeg aner jo ikke hvilken størrelse det er best å kjøpe? [8|] og leste at dressene er litt store i str..

han bruker jo 68 og 74 nå, er over 70cm tror jeg..

hjeelp.. 80? 86?

Snuppa her er 76 cm, vi kjøpte dress i 86, og den er rikelig stor nå. Håper hun vokser litt ekstra frem til januar når hun begynner i barnehagen...

o ja.. vi har fjorårets modell av reflex [;)]

Vi skal kjøpe dress i str 80 troe jeg.. vi tenkte vi skulle kjøpe den dressen de har på nøstebarne.. den virket veldig grei sånn til høst bruk :)

Vi kjøpte dress i str 80 [:)]

ORIGINAL: minifilini

Vi skal kjøpe dress i str 80 troe jeg.. vi tenkte vi skulle kjøpe den dressen de har på nøstebarne.. den virket veldig grei sånn til høst bruk :)

oh,må se..

men tenkte å droppe å bare kjøpe høstdress,siden han og daddy`n ikke kommer til å være så ekstremt mye ute,sikkert..

fant denne på Generelt igår,sjø..men vet ikke hvilken dress jeg burde velge[&o]

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/default.asp?wwwalias=barnihagen2&gid=1

Jeg har kjøpt høststressdress i str 80, og den er ikke mer enn akkurat passe egentlig. Snuppa er 75 cm.

ORIGINAL: Lindas79

Jeg har kjøpt høststressdress i str 80, og den er ikke mer enn akkurat passe egentlig. Snuppa er 75 cm.

ååå.... hm,hvilken dress har du?

Reflex. Var tilbud på parkdress med fleecedress i tillegg til 499,- Så da slo jeg til [:)] Fleecedressen bruker vi ute nå.

Reflex. Var tilbud på parkdress med fleecedress i tillegg til 499,- Så da slo jeg til [:)] Fleecedressen bruker vi ute nå.

å, det var høstdress? sett det tilbudet selv, og tenkte å slå til..men så slo jeg dette med dress fra meg så bestemte jeg meg jo for å kjøpe igjen[8D]

Klin til på tilbudet du [:)] Virker som en fin dress [:)]

Det skal jeg gjøre også![8D]

Så kan jeg heller tenke på vinterdress litt senere..

ORIGINAL: fredslilja

ORIGINAL: lnie

http://www.mamut.net/controls/shop/shops/12/3/default.asp?wwwalias=barnihagen2&gid=1

Er denne vi har kjøpt. Går sterkt ut i fra at det er fjorårets modell...

Er fjorårets modell ja, har den til storebror i brun og blåstjernet, kjempe god dress[:D] - tross sin pris :P

Til lillebror har vi en reimatec etter storebror i str 86, men misstenker at den kommer til å bli veeeeeeeeeeldig stor ettersom den var VELDIG stor på storebror i sin tid, som og var en del større enn lillebror er i samme alder[:)] Men alikevel; fordelen med reimatec til de aller miste er at den har en ekstra pute i baken, noe som jo er en kjempe fordel ettersom 1åringene sitter mye i ro[:)]

ORIGINAL: metherese

ORIGINAL: fredslilja

Er denne vi har kjøpt. Går sterkt ut i fra at det er fjorårets modell...

Er fjorårets modell ja, har den til storebror i brun og blåstjernet, kjempe god dress[:D] - tross sin pris :P

Til lillebror har vi en reimatec etter storebror i str 86, men misstenker at den kommer til å bli veeeeeeeeeeldig stor ettersom den var VELDIG stor på storebror i sin tid, som og var en del større enn lillebror er i samme alder[:)] Men alikevel; fordelen med reimatec til de aller miste er at den har en ekstra pute i baken, noe som jo er en kjempe fordel ettersom 1åringene sitter mye i ro[:)]

Vi kjøpte den med hjerter på [:)] Snuppa her sitter ikke så mye i ro... skal krypes over alt, evt reise seg å stå.

ER DET IKKE TILBUD PÅ BARNAS HUS LENGER? [>:][>:]

Var på Barnas Hus nå for å benytte meg av tilbudet.. Sto ingenting om det lenger[&o]
Også gadd jeg ikke å spørre, for de som jobber der er så sure også fikk jeg ikke funnet noe flc.dress for de har så mye esker og rot overalt også står de i veien for alt når dep akker ut[8D]

ORIGINAL: @Firstbaby09

Sånn har snuppa i barnehagen! OG den er gull vert asså! Lett og bevege seg i.. Lett og ta av å på... Osv.. De e barnehagen var kjempe fornøyd med den på tulla. [:)] Jeg kjøpte str nr 68 eller 74 tror jeg.. Husker ikke helt...

Pakketilbud på Barnashus med Fleece dress og parkdress. Suveren synes jeg![:D]

Men jeg fant ikke det tilbudet idag[&o][&o] Ikke der jeg var hvertfall.. Er det fortsatt??

Back
Topp