Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, du får etterbetalt ja.. Har forhøyet sats2 på datteren min. Forsinket motorisk og språkelig. Utsatte skolestarten hennes
I dag fekk eg svar på søknaden og vi får sats 3! Eg er så vanvittig letta! 7-åringar med Asperger syndrom får vanlegvis sats 2, men på bakgrunn av alle vanskane han har så får vi likevel sats 3. Og vi får etterbetalt frå 3 mnd. før søknaden vart sendt (altså totalt 7 mnd). Det gjer godt, spesielt med tanke på at eg ikkje KAN jobbe fullt pga. alt som er av oppfølging.
Har høyrd om så mange med liknande vanskar som må klage og klage for så å ende opp på sats 2 likevel, så dette var svært gledeleg!
knotte81: Det kjem an på om du har betydeleg meir arbeid med guten din enn det andre med barn på same alder har. Du kan uansett skrive ein søknad (der må du skrive detaljert kva ekstraarbeid du har, og kor mange timar pr. dag/veke/mnd. du brukar ekstra på han), det er verd forsøket, og du får i alle fall ingen ting om du ikkje prøvar.
oi dette med timer pr uke og mnd og dag kan bli vanskelig og regne ut for min jobbing med han går i og fortelle han hva vi skal gjøre da og da, feks nå skal du kle av deg,så pusse tenner og legge deg eller god morgen lille venn nå må du stå opp for nå skal du spise frokost, kle på deg og i barnehagen. Holder det ikke med de papirene ppt har på han i forhold til tester som har blitt tatt, hva de har observert i barnehagen og en bekreftelse fra øre-nese-hals på hva de har gjort der og at de har lagt inn dren.
Nei, det er konkret timeantall og konkrete oppgåver du må beskrive. Og det må vere det som er ekstra i forhold til jevnaldrande utan spesielle behov. F.eks. treng ein 2-3-4-åring hjelp til å gå på do, så det teller ikkje som spesielle oppgåver for barn i den alderen. Men dersom ein sjuåring treng hjelp er det ikkje lenger normalt ift. alder.
Her blir det veldig mange timar pga. uforutsette aggresjonsutbrudd som gjer at eg må ha han under oppsikt konstant for å hindre skade på folk eller gjenstandar, samt at han må ha enten fysisk hjelp eller godsnakking til alle daglege gjeremål frå påkledning til å få i seg mat. Det er ikkje normalt for ein sjuåring, mens for ein toåring er det heilt normalt at han må vere under konstant oppsyn + ha hjelp til alt.
Du kan ev. google (eller lese på NAV sine sider), du finn mykje info der.
Kanskje du kan få hjelp av sykehuset, knotte81?
Sykehuset gjorde alt for oss, jeg skrev bare under.
Godt at det ordnet seg for deg Rannveig. Det er godt å ikke måtte tenke på slike ting i tillegg, man har jo nok med sykt barn.
Selv om det er normalt at barn under to år må ha tilsyn hele tiden fikk vi innvilget forhøyet hjelpestønad sats 3, så de ser an hvert enkelt tilfelle.
Ja, det er veldig godt at dette kom på plass, spesielt sidan eg no har vore sjukmeldt over ein lengre periode og neppe kan jobbe fullt så lenge eg har ansvar for guten min.Kanskje du kan få hjelp av sykehuset, knotte81?
Sykehuset gjorde alt for oss, jeg skrev bare under.
Godt at det ordnet seg for deg Rannveig. Det er godt å ikke måtte tenke på slike ting i tillegg, man har jo nok med sykt barn.
Selv om det er normalt at barn under to år må ha tilsyn hele tiden fikk vi innvilget forhøyet hjelpestønad sats 3, så de ser an hvert enkelt tilfelle.
Fastlegen kan sikkert hjelpe deg med å formulere søknaden ja. Han/ho må uansett skrive legeerklæring og skrive under på at det du opplyser om, stemmer.Han har ikke vært på sykehuset og blitt sjekka der men hos en privat øre- nese- hals lege men vet fastlegen har fått alle papirene så kan vel og få hjelp av han ?
Fastlegen kan sikkert hjelpe deg med å formulere søknaden ja. Han/ho må uansett skrive legeerklæring og skrive under på at det du opplyser om, stemmer.
Hei vi har sats 2, Knotte 81 vi fikk beskjed av sosionom på habiliteringen at det ikke var behov for å skrive time antall det hadde lite å si, men det som er viktig er å få ned alt av ekstraarbeid. Her har gutten en lett CP med forsinket språk ca 1 år, og han var 4 år når vi søkte. Nå hjelper skjemaet også litt for du må svare på hva man gjør i de forskjellige tidspunkter på dagen kort hos oss gikk det på ekstra hjelp: av og påkledning, språkstimulering, trening, tøying, fikk nevnt hjelpemidler (for å Backe opp), kurs, møter, ol +++, at jeg har gått ned i stilling osv. Vi fikk hjelp av sosionom på habiliteringen for å gjøre dette!