Hjelpes.....

Sphynx

Elsker forumet
Oktobermirakler 2013
Lillebror lå ute i vogna å sov mens jeg satt inne i stua. Plutselig hørte jeg er grusomt hyl i babycallingen :eek::eek: Jeg hoppet opp og nærmest snublet ut døra for å se hva som skjedde! Jeg tenkte; "Hva i all verden er han skriker SÅ forferdelig for?" Han hadde jo tatt sin første vaksine for bare et par timer siden, så kunne det være noe galt?

Og hva ser jeg? Jo..... to hannkatter står rett ved vogna å vrææææler til hverandre :angry2 Jeg husjet dem vekk,og heldigvis sovnet lillebror igjen etter bare et par minutter. Men æsj for en ekkelt følelse det var, det hørtes så grusomt ut!

Må ha vært ekkelt ja! Stakkara lille, han skvatt vel skikkelig :( jeg selv hater disse kattehyla! De er så ekle :P hehe.. altså hyla;)

Grøss!! Bare en påminnelse om at vi må huske å ha på nett på vogna. Da vi var og besøkte samboerens onkel i jula sov gutten vår utenfor huset hans. Plutselig sier onkelen "sover han ute ja? Det var en gang en unge som ble kvalt fordi det la seg en katt oppå hodet hans i vogna!" Du kan tror jeg fikk fart på beina!!

Grøss!! Bare en påminnelse om at vi må huske å ha på nett på vogna. Da vi var og besøkte samboerens onkel i jula sov gutten vår utenfor huset hans. Plutselig sier onkelen "sover han ute ja? Det var en gang en unge som ble kvalt fordi det la seg en katt oppå hodet hans i vogna!" Du kan tror jeg fikk fart på beina!!

Ja, jeg har et myggnett som går helt på undersiden av vogna + at babycallingen ligger oppå selve vogna. Jeg skal se den katta som klarer å knø seg inn til lillebror uten at callingen går av.... Masse katter her, så jeg har det ALLTID på!

Vi bor i leilighet i 3.etg og pleier å legge han han ut på balkongen for en lur i løpet av dagen. Har bemerket meg at det er en del skjærer som kommet flyvende og setter seg på gelenderet. Har ikke sånn myggnetting, men har brukt helseteppet foran(med en glipp til lufting), det har gjort samme nytten. Nesten glad det ikke er sommer nå(med humler og veps) for han trives ute i kulda, om jeg kan si det sånn ;)

Vi bor i leilighet i 3.etg og pleier å legge han han ut på balkongen for en lur i løpet av dagen. Har bemerket meg at det er en del skjærer som kommet flyvende og setter seg på gelenderet. Har ikke sånn myggnetting, men har brukt helseteppet foran(med en glipp til lufting), det har gjort samme nytten. Nesten glad det ikke er sommer nå(med humler og veps) for han trives ute i kulda, om jeg kan si det sånn ;)
Du slipper i alle fall kattebesøk i 3.etasje :) Absolutt en fordel ved å bo i leilighet!

Back
Topp