Hjelpes...

RalkattLia

Forumet er livet

7 uker                        8 uker                  8 uker da jeg gikk gravid sist [8|]

Håper ikke jeg vil vokse like fort...Altid fått fort "oppblåst" mage...Men denne gangen er det ille...Heldigvis stopper det mer og mer opp senere...

Oj, snakk om å få tidlig mage da!! Men herregud så nydelig!![:D] Fiiiiiiin du er!
Min lille nydelige mage skjuler seg godt bak flesket nemlig, haha![8D]

Kunne heller ønske min var godt gjemt...er rett og slett flaut....og dette skal jeg skjule...eh...jaja...[&o]

hehe.. skjønner godt at det er litt vanskelig å skjule det der. men litt av en mage da;) så gøy (for oss andre iallefall...). Tunikaer er vel det ultimate moten nå kanskje..?

ORIGINAL: Vibeke83

Oj, snakk om å få tidlig mage da!! Men herregud så nydelig!![:D] Fiiiiiiin du er!
Min lille nydelige mage skjuler seg godt bak flesket nemlig, haha![8D]

Sign! Og der kommer den til å være skjult i et par mnd til også...

wow for en flott babymage [:D]
skjønner godt du har problemer med å skjule den..
hehe[8D]

ååååå hjelpes! Men for en nydelig mage da [:)][:)][:)]

Holy crap!!!!Satser på at luften etterhvert blir byttet ut med baby, og at det ikke blir begge deler[8D]for da frøken....ja, da blir du virkelig HUGE[;)]
Men, det skal du ha, du er nyyyyyyyyyyyyyyyyydelig!![:D]

Takk takk....[:)] Heldigvis så blir det mer baby mage etter hvert ja...[:D] Og den stopper og vokse etter hvert det vet jeg....Så er ikke så bekymra...Ønsker nemlig ikke og bli for stor...følte meg for diger sist gang...Bare vondt ikke noe koselig...

Back
Topp