Hjelpes.. :-o

Plokkfisk

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Marsboerne2017
Va å såg på vogner i dag, og endte opp med brio go helst.. Men satte meg ner med nettbrettet når eg kom heim, og begynte å sjå på fleire.. Skulle eg aldri gjort.. :-P

Vogna e ikkje bestilt endo, men helle mest mot den. Men ka e forskjellen på Go og Go next egentli?..

Her kjem me te å gå tur helst på asfalt og grus, nåke so og seie meg at me bør investere i store hjul?!..

Og da sista spørsmålet.. Gummi eller lufthjul?!?.. Ka e best?.. :)

Jeg kjenner ikke til Brio-vognene men vi var også litt i tvil angående hjulene da vi skulle kjøpe vår Emmaljunga. Både forhandleren og mannen min var enige i at lufthjul ga best kjørekomfort og mindre vibrasjoner ved trilling. Tror absolutt at det er noe i det, her ble det lufthjul :)

Kan ikke noe om briovognene, men vil anbefale lufthjul :)

jeg har hatt 2forskjellige brio-vogner med lufthjul og til begge har jeg endt opp med å svi av 1500,- kr til gummihjul fordi lufthjulene er rævva, lekker luft HELE tiden :mad:

Jeg fortrekker lufthjul

Jeg hadde brio go, ELSKET den. Fantastisk lettvindt å slå opp og ned. God plass i bagen. Kan ha barnet mot deg når den sitter i sportsdel. Tar liten plass. Er stødig og solid i snø,sløps, skog, tur, grus osv, samtidig er den veldig fleksibel siden fremhjulene er svingbar. Synes den vogna var helt fantastisk topp. Solgte den med tungt hjerte fordi jeg trengte søskenvogn da vi fikk lillesøster litt før storesøster fylte 2.

Brio Go er den beste vognen jeg har hatt!!!! Eeelsk!!.. Har hatt 26 vogner, så føler jeg kan si det :-)

Haha, er ikke lett å skulle velge blandt alle de fine vognene som fins :P Men mine kriterier denne gangen var at det skulle være lufthjul, god plass under vogna og at den skal være god å komme fram med i snø og slaps ettersom jeg får vinterbaby denne gangen :) Jeg kjøpte meg denne fra Trille og er superfornøyd! :D856020.jpg

jeg har hatt 2forskjellige brio-vogner med lufthjul og til begge har jeg endt opp med å svi av 1500,- kr til gummihjul fordi lufthjulene er rævva, lekker luft HELE tiden :mad:
Enig med deg. Vi endte med å bytte den inn i en emmajunga i stedet. Ble mye tull med hjulene, fikk feil deler til hjulene osv

26 vogner ? Er det virkelig mulig ? :eek: hvor mange barn har du da? :)

Jeg ville og gått for lufthjul, men er ikke kjent med brio vognene

Har 3 barn. Har hatt søskenvogner , triller, sportsvogner, bagvogner . Har vel egentlig hatt alle merker og varianter, men har hatt forskjellige årsmodeller av samme modell også.
Eneste vi ikke har hatt er Bugaboo (!)

Mest fornøyd med Easywalker og Brio Go. Hadde søskenmodell og singelmodell i Easywalker.

Har 3 barn. Har hatt søskenvogner , triller, sportsvogner, bagvogner . Har vel egentlig hatt alle merker og varianter, men har hatt forskjellige årsmodeller av samme modell også.
Eneste vi ikke har hatt er Bugaboo (!)

Mest fornøyd med Easywalker og Brio Go. Hadde søskenmodell og singelmodell i Easywalker.
Hatt stokke også?

Back
Topp