hjelpes meg!!

leirsjø-dronning

mamma til 3 i februar <3
eier ikke matlyst om dagen! det lille jeg spiser dumper rett ned i magen å jeg blir så stinn rundt magen! sliter meg å lene meg fremover når jeg sitter.... blir spennende på UL den 25 juni for å se etter om jeg er da 8 eller 15 uker på vei.. kanskje Gynekologen så feil på ul sist gang og at han så er en tom fostersekk til en nr 2 i livmora.. legen min turte ikke å si hvor langt han mente jeg er på vei..

er det flere som føler seg GIGA om dagen? da tenker jeg ikke på oppblåst, men virkelig giga.. flere som har sag til meg allerede; å for en fin babymage!! hjelpes meg.. skal magen vokse i lik hastighet så blir dette svangerskapet her spennende!!

Magen min har blitt stor, føler meg ikke oppblåst, men velger å tro det siden jeg tar protesteron, men det er ikke umulig at det er 2 der enda, ta en ny sjekk hvis du er usikker. Kan jo hende hjerte ikke hadde begynt å slå???

Jenta mi født 17.07.07❤
Termin 13. Februar 2014 med nr. 2/3 ❤

Har du hatt før så vises det vel bedre på nummer to siden alt er strekt og tøyd ut fra før? :) blir spennende å høre, det var jo et riktig hopp, enten 8 eller 15 uker :D

Xander 2760 g, 47 cm, 15.08.09
Termin februar, usikkert når :p

Ja han gynekologen jeg hadde i april hadde så ufattelig dårlig tid og bare stressa med alt..
Så håper jeg ikke får han samme neste gang jeg skal dit..
Ja det er et veldig stort hopp mellom de ukene.. vet ikke selv hva jeg skal tro/mene/føle.. eneste jeg vet er at om jeg er lenger på vei enn 8uker så skal gynekologen få høre det!

Så her er det bare å smøre seg med tålmodighet gitt å vente til neste tirsdag... :confused:

termin enten 4 ell 6 februar :) <3 appen!

Dette blir tredje barnet ;)

Ja nei du!! Kommer til å bli gedigen jeg altså!! Sneik litt på desember jentene og jeg har en mage som er større enn de! :eek: og dette skal skjules til etter uke 13?? Haha :p

Føler meg sinnsykt stor. Magen er stiv (ikke oppblåst eller lignende) og struttende

termin enten 4 ell 6 februar :) muligens 18 desember! :-P <3 appen!

Back
Topp