Hjelpes meg det tisses!

Beadybird

Forelsket i forumet
Flere som opplever at det plutselig har tatt seg opp igjen? Er i uke 11 nå og etter et par uker med tissepause, gjør jeg i dag ingenting annet enn å tisse. Godt havet er stort her i Hellas! :hilarious:

Last edited:
Hahaha! :hilarious: jeg har det akkurat på samme måte. Har ikke slitt så mye med tisseturer, men i dag 12+6 har det virkelig nådd nye høyder. Jeg har full blære hvert kvarter...:help:smiley-angry026

Hahaha! :hilarious: jeg har det akkurat på samme måte. Har ikke slitt så mye med tisseturer, men i dag 12+6 har det virkelig nådd nye høyder. Jeg har full blære hvert kvarter...:help:smiley-angry026
Det slår meg nå at jeg spiser kontinuerlig også. Et slags økedøgn? xsmile9

Samma her! Hadde noen uker med pause, men har tatt seg opp igjen nå ja. Hele dagen lang og natten ikke minst :rolleyes:

Haha, samme her, må opp iløpet av natta også, slitsom på hyttetur med utedoo_O

Hos meg har det faktisk roet seg ned. Jeg kan klare å sove en hel natt. Det kunne jeg ikke før. Uke 13 nå.

Drikker jeg mye brus. Juice. Te. Eller noe 2 timer før jeg legger meg. Så står jeg opp både 1 og 2 ganger for å tisse.

Drikke jeg normalt. Enten tisse jeg engang eller null

Samme hos meg. Er jo shuttletrafikk frem og tilbake på do haha :oops: :arghh: Er i tillegg på camping så må gå på fellestoalett:nailbiting:

• Haha
Reactions: Ch8
Her har det stabilisert seg. Går på do før eg legge meg, og når eg står opp.
Får nyte det så lenge en sleppe å stå opp og få avbrutt nattessøvnen :)

I de forrige svangerskapene har jeg våknet hver 3t i slutten for å gå på do, gruer meg til det kjenner jeg. Denne gangen våkner minstemann flere ganger på natten også:arghh:

Vil tipse ofte jeg og :dead: spesielt irriterende å måtte våkne opp på natten pga det

Har tissa hver 3. time på natt siden positiv test, gjerne sovet maks 1 natt gjennom siden, håper det avtar snart..

Last edited:
Back
Topp