• Forumet vil være nede på grunn av nødvendig vedlikehold mars 18. juli kl. 00:00 til kl. 02:30.

Hjelpes................... Jeg har

Vand

Forumet er livet
meldt meg inn på friskhuset[&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][&:][:D]

Haha.. Hva er det for noe da?

Høres litt ut som trening eller noe sånn?

ORIGINAL: Lene1986

Haha.. Hva er det for noe da?

Høres litt ut som trening eller noe sånn?

Korrekt.................... Tilgang på to treningssentre + gratis basseng.................. [&:][&:][&:]

Oj. Men basseng er jo greit da! Skulle ønske det var noe sånn her. Tror ikke det er det tilbudet her. Må jeg kansje sjekke opp.
Må vel bare dra meg selv utav sofaen å begynne å trene eller noe jeg og etter sommeren.

Oj. Men basseng er jo greit da! Skulle ønske det var noe sånn her. Tror ikke det er det tilbudet her. Må jeg kansje sjekke opp.
Må vel bare dra meg selv utav sofaen å begynne å trene eller noe jeg og etter sommeren.

Ja, nå er det nok.... Må prøve å motivere hodet mitt til å dra å trene!!!! [&:][:)] Men så tenker jeg også: At en halvtime med trening er mer enn ingenting....... [8D]

Nå MÅ jeg!! Og så blir det ikke så ille dyrt å dra i bassenget med jentene[;)]

ja!!! kom i gang du da!!! Gleder meg til å kunne snakke trening med dg[8D]

(30 min om dagen er forresten mye bedre enn ingen ting og husk at man forbrenner fett når du beveger deg i behagelig tempo - IKKE når man sykler som gal inntil man ikke får pustet... mange tror at kondistrening er det samme som fettforbrenning - men det er bare såååååå feil!)

Så bra!! Blir deilig det! [:D]

Akkurat kommet fra trening selv.. Godt å slenge seg på sofaen med god samvittighet! [:)]

Oooh!! NOt bad, not bad at all!!

Dersom du er min rake motsetning, og ikke bare ender raskt opp som støttemedlem, så er jo dette et godt grunnlag for en sunnere, friskere og mer veltrent tilværelse! [:D]

Flinkis [;)] [:)]

åååh bare gled deg til når du kommer ordenlit i gang.. det er kjempe deilig[;)]

hvorfor etter sommeren? det er jo kjempebra med trening og svømming når man er gravid :)

ORIGINAL: Reinbue

hvorfor etter sommeren? det er jo kjempebra med trening og svømming når man er gravid :)
Hadde det bare vært noe energi igjen i kroppen så...

du får energi av å trene [:D] og det er helt sant. + at det utløser endorfiner i kroppen, et lykkehormon :)

du får energi av å trene [:D] og det er helt sant. + at det utløser endorfiner i kroppen, et lykkehormon :)
Nei sorry du. Først må jeg få energi til å reise meg opp av sofaen. Kansje det blir bedre den dagen kvalmen gir seg og jeg slutter å spy flerre ganger til dagen. Å kansje klarer å få litt mat i kroppen.

Nei erru gærn LENE, heeeeelt enig hehehe - holdt å være alene med Emma for min del, men null barnehage var kanskje trening nok [&:][8D]

Ohhh Vand - kan ikke si hvor mye jeg gleder meg til bilde allerede [8D]

så bra, det er deilig og trene[:D]

*Ser for meg Vand med aerobic-drakt, i neon-farger seff, og pannebånd* [:D]

ORIGINAL: MeMyself

*Ser for meg Vand med aerobic-drakt, i neon-farger seff, og pannebånd* [:D]

HAHAHAHHA!!! Da må jeg være høøøøøy på ett-eller-annet først! [8D][8D][8D]

Og Kathmor: Du skal få se treningsbilde av meg når jeg får se fødselsfilm av deg! [;)][;)][;)] God deal det! [:D][:D][:D]

ORIGINAL: Vand

Ja, nå er det nok.... Må prøve å motivere hodet mitt til å dra å trene!!!! [&:][:)] Men så tenker jeg også: At en halvtime med trening er mer enn ingenting....... [8D]

Nå MÅ jeg!! Og så blir det ikke så ille dyrt å dra i bassenget med jentene[;)]

Så du Kristine Koth på puls her for noen uker siden?!?! snakk om flott dame alltså!!  hun kan motivere noen og en hver!

Back
Topp