Hjelpes for noen pupper!

MissSunshine

Betatt av forumet
Puppene mine har vært ømme siden før uttak, men nå tar det helt av her. Gjør vondt bare jeg tar av bh'en. Og så har de vokst, og er nesten hovne. I tillegg har jeg fått masse synlige blodårer på begge puppene, ikke akkurat fint[&:]

Godt at det er en stund til bikinisesongen enda[8D]

ORIGINAL: ElinR

åssen synes dere d er å leve i "sølibat" for tiden da ??? hehe

Jeg hater det, og sambo hater det enda mer...hehe[8D] 

men er vel ikke mange dagene til vi egentlig ikke trenger å leve i sølibat mer?? var d ikke 10 dager da?? men jeg tørr ikke på dag 11 jeg hehe

I Haugesund sa de faktisk 7 dager. Men tør ikke gjøre noe enda jeg asså[&:] Men hvorfor er det sånn egentlig? Er det pga fare for infeksjon?

ORIGINAL: MissSunshine

men er vel ikke mange dagene til vi egentlig ikke trenger å leve i sølibat mer?? var d ikke 10 dager da?? men jeg tørr ikke på dag 11 jeg hehe

I Haugesund sa de faktisk 7 dager. Men tør ikke gjøre noe enda jeg asså[&:] Men hvorfor er det sånn egentlig? Er det pga fare for infeksjon?

Ja det er pga infeksjonsfare.

Lykke til jenter håper at det blir noen flotte tester fremover nå med et kryss, 2 linjer eller at det står GRAVID

ORIGINAL: Nesing

Håper dere alle tre er gravide, men vær OBS på at Crinone og andre progesterontilskudd gir nøyaktig de samme bivirkningene/symptomene som en graviditet. Ikke for å ødelegge gleden her altså, jenter! Men bare så dere ikke tar helt av riktig enda. Selvsagt skal dere få positive tester, hele gjengen!  Gleder meg til testingene dere neste uke. Håper jeg kan juble sammen med dere da! [:)]

Ja, jeg er veldig obs på at Progesteronen mest sannsynlig er grunnen til symptomene. Så tar ikke av her. Har faktisk absolutt ingen magefølelse for hvordan dette går. Prøver å være optimistisk, men ikke alltid like lett. Gleder meg egentlig bare til å få et svar[:)]

Krysser alt jeg har for 5 positive tester til uka. [:)][:D][:)]

ORIGINAL: twinanne

ORIGINAL: MissSunshine

Ja det er pga infeksjonsfare.

Lykke til jenter håper at det blir noen flotte tester fremover nå med et kryss, 2 linjer eller at det står GRAVID

kjenner til det med ømme pupper jeg å før testing[:D] Er nok veldig vanlig det!
(jeg er ikke blitt gravid da[:(])

Masse lykke til med testing jenter, jeg skal krysse fingrene

Back
Topp