J
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
i hvilke uke?va noe sånt det såg ut når an gikk med førstemann
Ja den modnes jo, men tenker det vil vell ta noen uker alikevell etter slimproppen har vært blodig.!? Dette må væer siste restDet er slimproppen ja, men siden det er blod betyr jo det at noe skjer med mormunnen din.
Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Ringte med en gang jeg så blodsporene. Hun sa det hørtes ut som slimproppen ja, så spurte hun om jeg var førstegangs, jeg svarte nei. Så spurte hun om jeg hadde vondt, eller om det kom mer blod, så sa jeg nei. Så sa hun bare det jeg allerede visste om offentlige bassenger osv. Så virket ikke som det var noe de hang seg opp iIsj :/ er det slik den ser ut ja :/ kanskje du burde ringe jm for en skjekk?
* Lillesøster ventes 19 august *
i hvilke uke?
Ringte med en gang jeg så blodsporene. Hun sa det hørtes ut som slimproppen ja, så spurte hun om jeg var førstegangs, jeg svarte nei. Så spurte hun om jeg hadde vondt, eller om det kom mer blod, så sa jeg nei. Så sa hun bare det jeg allerede visste om offentlige bassenger osv. Så virket ikke som det var noe de hang seg opp i