Hjelpes!!!!! *ekkelt bilde*

• Trådstarter Trådstarter Jentemamma♡
  • Opprettet Opprettet
J

Jentemamma♡

Guest
Skulle i dusjen, og kjente trusa var bløt! Har mistet deler av slimpropp før, men nå er det blodspor!!! For dette er vell
Slimpropp som har drevet og gått? Men ikke slik som dette!! ImageUploadedByBV Forum1372363099.789409.jpg

Det er slimproppen ja, men siden det er blod betyr jo det at noe skjer med mormunnen din.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Det er slimproppen ja, men siden det er blod betyr jo det at noe skjer med mormunnen din.

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*
Ja den modnes jo, men tenker det vil vell ta noen uker alikevell etter slimproppen har vært blodig.!? Dette må væer siste rest

Isj :/ er det slik den ser ut ja :/ kanskje du burde ringe jm for en skjekk?

* Lillesøster ventes 19 august *

Isj :/ er det slik den ser ut ja :/ kanskje du burde ringe jm for en skjekk?

Ringte med en gang jeg så blodsporene. Hun sa det hørtes ut som slimproppen ja, så spurte hun om jeg var førstegangs, jeg svarte nei. Så spurte hun om jeg hadde vondt, eller om det kom mer blod, så sa jeg nei. Så sa hun bare det jeg allerede visste om offentlige bassenger osv. Så virket ikke som det var noe de hang seg opp i

Merkelig de ikke ville ha deg inn på en sjekk siden det var blod i den. Men du får følge med på kynnere og murringer. For noe skjer med livmorhalsen din, det er helt sikkert

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Sånn så min slimpropp om ikke den var større. Den gikk i uke 30 uten blodspor :/
Jordmor sier at slimproppen kan danne seg på nytt, men vet ikke om det gjelder de som har blodspor i den.

Venter 1 av 3 kjekkeste gutter den 06.08.13 ;)

Er slimpropp ja. Med storebror gikk den rett før vannet gikk og riene begynte.

Så her skjedde det fort.
Hvor langt er du på vei?

Storebror april 09 ♥
Lillesøster juni 12 ♥

Ringte med en gang jeg så blodsporene. Hun sa det hørtes ut som slimproppen ja, så spurte hun om jeg var førstegangs, jeg svarte nei. Så spurte hun om jeg hadde vondt, eller om det kom mer blod, så sa jeg nei. Så sa hun bare det jeg allerede visste om offentlige bassenger osv. Så virket ikke som det var noe de hang seg opp i

Å ja. Ja, får bare håpe du får ruge noen uker til da ;) å ikke bade offentlig ;)
Jeg merket ikke noe slimpropp med guttungen ;)
Men denne gangen er jeg VELDIG plaget av utflod. Noen ganger kan jeg se små dråper i doskåla som er litt grønne/gule men ser ellers ut som utflod. Håper jeg slipper legge merke til noe slimpropp denne gangen og :)

Har ikke hatt noenting murringer, kynnere eller noe iløpet av natten. Jeg har jo vært bløder hele svangerskapet fra uke 7 så jeg tar det liksom litt med ro så lenge det er så lite.

Er definitivt en slimpropp dette ja :)

med min første gikk slimproppen i uke 37, den var veldig blodig og stor, var da ganske moden og hadde 3cm åpning noen dager senere.
Men fødte ikke gør 16 dager på overtid

Back
Topp