Hjelpes!! Det nærmer seg.

Tvillingmamma2016

Flørter med forumet
Har fått dato til å settes igang i dag. :o Onsdag 24 februar starter det.. Og skjer det ikke noe innen fredag blir de tatt med keisersnitt..
Så urolig rart å tenke på at innen siste helga i februar så er jeg tobarnsmor.. Har jo ventet på dette lenge, og tenkt at jeg er veldig klar... Men,,,,,, er jeg egentlig det?? Nå ble det plutselig veldig skummelt.. Har tenkt mye på fødsel etter kontroll forrige uke hvor begge lå i sete. Men CT av bekkenet viser at det er god plass til setefødsel, men det utgjør jo en større risiko... Har heldigvis fått mange gode historier med slike tvillingfødsler, og vi blir godt passet på at leger og jordmødre..
Men gleder meg enormt til å se guttene mine ❤️❤️

Åh det er ikke lenge til!! :D Så spennende! Håper du får en kjempefin fødselsopplevelse!

Så spennende :D Lykke til når den tid kommer :D

Så spennende :) lykke til:)

Sniker fra prøverne og heier i kulissene!

Kjempemasse lykke til ja :-) . Høres ut som du er i gode hender. Blir man noen gang helt klar til fødsel egentlig? Sjelden man vet når den kommer. Du får tenke at du i alle fall får tid til å forberede deg litt siden du vet hva som skal skje og når :happy:.

Ja tenk, om litt er du tvillingmamma!!

Kjempemasse lykke til ja :-) . Høres ut som du er i gode hender. Blir man noen gang helt klar til fødsel egentlig? Sjelden man vet når den kommer. Du får tenke at du i alle fall får tid til å forberede deg litt siden du vet hva som skal skje og når :happy:.

Ja tenk, om litt er du tvillingmamma!!
Det er sant :) Er jo ganske heldig som er forberedt.. Kan jo fortsatt starte av seg selv, men slik det ser ut nå, er sjansene små..
Ja, tvillingmamma ❤️ Ganske heldig der også..

Back
Topp