Hjelpes, buksa er trang

Spire90

Gift med forumet
jentene i juni13
Jeg har i flere måneder kun klart å bruke mammabukse fra HM. Den har passet fint, vært veldig fornøyd.
Men nå synes jeg den begynner å bli trang i magen. F. eks hvis jeg bøyer meg, blir det ubehagelig.
Og kjenner en lettelse når jeg tar av meg buksa :smiley-ashamed005

Gleder meg til kjolesesong, men akkurat nå er det for kaldt å bruke det.
Hvilken bukse bruker du, du som trenger litt løse bukser?

Kan ikke fyke rundt i joggebukse hele tida heller :laughing014 Eller, jeg kan jo, men..

Joggebukser brukes her.. har ei mammabukse som passer fint, men den er stor i str..

Sent from my HTC One V using BV Forum

Bruker bare haremsbukser fra Cubus. eller den vanlige olabuksa mi. Men har aldri på drn lenge. :p

Kanskje jeg må finne meg en sort, litt løs bukse.. kom på når det nevnes Cubus at de kanskje hadde noen "loose pants" der elns?

Har en mamma bukse, men den holdes ikke så godt på magen mer, sklir ned den å :p ellers er det for det meste i joggebukse, har ikke prøvd dongeri buksa på en stund så vet ikke om den passer :p

Nei, noen jeans tør jeg ikke dra på meg i allefall, hehe. Det har ikke passet på sikkert 3-4 måneder.
Gleder meg til kjolesesong og vår altså! Tenk så deilig å sprade rundt i løse kjoler!

Nei, noen jeans tør jeg ikke dra på meg i allefall, hehe. Det har ikke passet på sikkert 3-4 måneder.
Gleder meg til kjolesesong og vår altså! Tenk så deilig å sprade rundt i løse kjoler!
Har 1 dongeri bukse som hat vært stor over magen, og den passet perfekt for 2 mnd siden, men har ikke prøvd den på en stund :p er ikke akkurat et kjole menneske, men tror nok jeg blir og gå i litt kjole når jeg er på det største :p

Har 1 dongeri bukse som hat vært stor over magen, og den passet perfekt for 2 mnd siden, men har ikke prøvd den på en stund :p er ikke akkurat et kjole menneske, men tror nok jeg blir og gå i litt kjole når jeg er på det største :p
Samme her :) Vi kan jo risikere å gå til midten av juni (blir satt igang om ingenting skjer før den 15), og det kan være deilig å ha luftige, store kjoler over den store magen da tror jeg :)

Jeg har 2 dongerybukser. Ei fra H/m Og ei fra Ellos. Og så har jeg 2 thigts fra Hm. De er best å gå med, men føler ikke jeg har så mye som passer til thightsene, så de bruker jeg mest hjemme, og når jeg skal pynte meg litt og har på meg en finere overdel.
Ellers så har jeg ei bula joggebukse som jeg bruker bare hjemme.

Joggebukse/ thights er favorittene her, men jeg føler meg mest fin/vel med dongerymamma buksene...

Kanskje jeg skulle kjøpt meg noen tights å ha på her hjemme da, det er stort sett hjemme jeg må bøye meg :)
Ser det helt teit ut med mammatights og kjole over? :P

Jeg har to mammajeans fra hm. Går ikke i joggebukser. Merker at mammabuksene begynner å bli trange selv om jeg har kjøpt dem i 38 (vanligvis er jeg 36). Tenker med skrekk på at det er 3 mnd igjen og at jeg må kjøpe fler bukser.. Kjole kan jeg bare glemme. Her er det frysihjel hele året. I fjor var det ikke sommer her :(

Merker at buksa er trang i magen her også. Selve buksa er passe,men den stretchdelen som skal over magen begynner å bli trang :eek:
Kanskje jeg får ta meg en tur til byen og lete etter en ny..

Back
Topp