Hjelpes, 37+1 i dag... skal hente utstyr i morgen

Stubben

Forelsket i forumet
Jepp, tida går da faktisk ganske fort. Så med tre uker til termin så må vel utstyret komme i hus snart... :happy119 Vi har lagret alt av utstyr i butikken hvor vi har kjøpt det, kjempe genialt :happy112 Så i morgen kl 11 skal vi hente bl.a.: barnevogn, bilstol, 2 baser (vi har to biler, derfor to baser denne gangen da jeg ble dritlei av å feste med sele sist), stellematte, sengekant, stokke tripptrapp, newborn sete til tripptrapp + litt småtteri ellers. Ohhh, jeg gleder meg til å sette alt i STUA og se på det fram til fødsel, hihihihi :love017

Såååå herlig p få ting i hus!!!

Jeg har i dagevis travet igjennom kommoder boder og garasje etter den ene feste dele til babybag og bilstol til barnevogna. Den har stått som sporvogn i 4 år og den ene delen lå der hvor den skulle ligge den andre derimot har vårt sporløst forsvunnet MEN i dag fant jeg den!!!! Så nå er vogna klar!!!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Godt du fant den delen, da er det bare å slappe av til babyen kommer :happy119
Senga til "lillebror" er på plass, klær er vasket, kommoden er klar med utstyr, så det mangler bare å hente de tingene i morgen, så er vi klare :happy090 Sambo har igjen å male et strøk på vugga, men det blir gjort i helga, så da er vi i rute... eller så i rute som vi kan bli tror jeg, hehe.

Godt du fant den delen, da er det bare å slappe av til babyen kommer :happy119
Senga til "lillebror" er på plass, klær er vasket, kommoden er klar med utstyr, så det mangler bare å hente de tingene i morgen, så er vi klare :happy090 Sambo har igjen å male et strøk på vugga, men det blir gjort i helga, så da er vi i rute... eller så i rute som vi kan bli tror jeg, hehe.
Og snart ligger det en liten bylt oppi senga og koser seg!! Åh det hele blir mer og mer virkelig!!!

Venter ei tulle 4. Juli 2013

Da blir det snart baby! :) :) :)
Det begynner vel å bli på tide å få ting i orden nå fremover, plutselig så skjer det! :)

Så koselig :) Skjønner at du gleder deg. :)

Back
Topp