Hjelpes!! 10-11 måltid pr. døgn

bessy

Forelsket i forumet
HJELP!!  Andreas har hele tiden spist nesten på slaget hver 3'e time.. Helt til i forrige uke.. Han hadde et økedøgn, og nå spiser han med 1 til 2,5 times mellomrom og har ca. 10-11 måltid hvert eneste døgn.. Er kjempesliten av å ikke få tid til hverken å slappe av eller å gjøre husarbeid mellom slagene og å stå opp minst 3 ganger for natta.. Han fikk 50-50 med nutramigen mme og mm i hele forrige uke i forhold til kun mm tidligere.. [&o]

Er slitsomt med økedøgn[&:] Vet jeg alt om!! Jeg er nå oppe 3 ganger om natten uansett økedøgn eller ikke, jeg[:-]
Du får trøste deg med at det går over[:)]

Jenta mi spiser hver time. Blir aldri fornøgd.. Bare griner og skal ha mer.. Har mye melk, men er ikke bra nok ser det ut som. Hun er 10 uker og over kilo.. Bruker også mme om kkveldene for å tilfredsstille henne. Burde jeg kansje gi henne mme på dagtid også? Sitter jo bare å ammer hele dagene..

Økedøgn er slitsomt... sender dere alle en trøstens tanke! Hadde 3 slike i sist uke - var reneste melkebaren! [8D]

Håper det hjelper litt med MME, her vil ikke snuppa ha flaske lenger - hun er blitt så kresen på det at nå er det kun pupp som er noe, hehe [:)]

Hang in there!

Går det an å ha økedøgn hver dag i ei hel uke da??

Jeg tror ikke melkeproduksjonen min overlever neste runde med økedøgn for de blir stadig vekk ikke mette av bare mm og vi bruker ofte minst en time på hvert måltid...

Kommer til å sprenge puppene om de skal produsere mer melk nå!
Sitter jo å bblotter pupper 24/7.. heh.. Håper det er snart over.

Her går det max 2 timer mellom hvert måltid på dagen, gjerne bare en time og. På kveldene skal hun ha enda oftere. Gir en flaske mme om kvelden, ellers har vi det gående med skrik og hyl[&:]

Back
Topp