Hjelper dere meg i dag også?

Sommerfugl79

Elsker forumet
Jeg fikk masse god hjelp i går og i dag ber jeg dere om hjelp igjen. Skriver det samme som jeg skrev i går. Jeg er helt sykt nære å komme på toppen.
Jeg mangler faktisk bare 20 stemmer i dag fra å være på 1. plass og jeg skal holde meg på topp ved å forhåpentligvis få litt hjelp fra dere innimellom.
Jeg har mulighet til å vinne ett gavekort på 5000 kr til reise. Skal ta med meg sønnen min som er 5 år på tur hvis jeg vinner.
Det siste året har jeg gått konkurs og gått igjennom ett samlivsbrudd. Jeg lever under sinnsykt trange kår med hjelp fra sosialkontoret.... Vil ikke ha mulighet til å ta med meg sønnen min på syden tur på mange år pga gjeldsannering....
vær så snill å stem. Jeg ber virkelig på mine knær...
https://fbcustom.com/c/aktiv1/user/146

tusen takk til alle damene her inne som har vært så snille å hjulpet meg så langt.

har stemt 

stemt !

Stemt idag også! håer dere får turen!! :D

Har ikke fb, men heier på deg!

Jeg vant selv et reisegavekort som fikk sønnen min og jeg på Rhodos-tur da han var rundt 7, og hadde noenlunde samme utgangspunkt som deg - ingen fast jobb, samlivsbrudd mm.

Håper å kunne ønske dere god tur snart :-)

tusen takk alle snupper! Jeg leder!! Jeg leder jeg leder! Er så sinnsykt glad!!
Konkurransen holder på en stund til, så jeg kommer til å be om hjelp i ny og ne for å holde lederplassen!
Er så innmari takknemlig for at dere hjelper meg frem!!
dere aner ikke hvor mye det faktisk betyr for meg.... Tusen tusen takk...
hdde vært heeelt fantastisk og kunnet overraske minsten med en slik tur... Det fortjener han virkelig. Har vært ett tøft år for han og det hadde vært så deilig å kunne fått slappet av på ferie litt sammen med han. Vi trenger det virkelig begge to:)
emoticon

lille olle bolle skrev:
stemt i dag og :)

Back
Topp