Det er vel egentlig ikke snakk om sympati. Jeg forklarer hvorfor det er så viktig for meg å få stemmer....jeg kommer ikke til å ha mulighet til å ta med meg sønnen min på en syden tur på minst 5-7 år.... Ett gavekort på 5000 kr hadde betydd sinnsykt mye for oss.
Jeg har minimum å leve for hver månede og ja, det er faktisk drit tøft. jg går på sosialen og prøver desperat å få meg en jobb, men har uten hell klart det. siden jeg var selvstendig næringsdrivende er konkursen min noe av det største helvete jeg noen gang har gått igjennom. Jeg har faen meg hatt dager jeg ikke har orket å stå på bena. Jeg er slått personlig konkurs, har over 1,3 millioner i firma gjeld som jeg ikke klarer å bemanne på noen som helst måte utenom en gjeldsordning. Det er ikke snakk om sympati, men fakta.
Jeg sier ikke at andre ikke har det tøft og det er helt sikkert andre som ikke får reist på ferie med ungen sin, men jeg ber dere om hjelp og synes trist at dere skal stille spørsmålstegn ved det...
Når det gjelder å ha penger for å leve for i syden, er det like billig om ikke billigere å bo der som hjemme.
Med ett gavekort kommer vi oss vekk en liten stund, kan kose oss sammen i varmen og ha en skikkelig ferie. Det er det viktigste. Det er ikke viktig for meg å bruke masse penger der nede.... Det vil jeg ikke kunne gjøre hjemme og det vil jeg ikke kunne gjøre der. Har absolutt ikke planer om å bruke masse penger der nede, for det har jeg ikke.
For meg er 5000 kr til en syden reise masse penger og da mener jeg MASSE. Nei, vi får kanskje ikke det fineste hotellet og kan spise den beste maten, men det er faktisk 5000 kr som jeg kan bruke på meg og sønnen min uten at noen kreditorer skal komme å røske det ut av henda mine.
Jeg har lagt den ut på generelt fordi det er utrolig mange som har hjulpet meg der uten å mukke.... Setter sinnsykt stor pris på alle som har giddi å hjulpet meg frem, men skal slutte med å mase om stemmer nå.