Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Juhu!Andre gang gikk mye bedreTror hun ble mett også
![]()
Ja, hvis det her funker kommer jeg til å jubleJuhu!![]()
Så bra! Nå er det på tide at det ordner seg for deg, så mye som du har jobbet.Nå fikk vi til og med til "fløtepuppen".. Den har vi trælet mye med, men med hjelpebrystet gikk det![]()
Det synes jeg også.. Men samtidig er det lettere å gi seg om ikke dette heller funker.. Da har jeg tross alt prøvd alt.. Gir det en uke, om ikke det begynner å virke innen da gir jeg opp..Så bra! Nå er det på tide at det ordner seg for deg, så mye som du har jobbet.![]()
FIRE ganger?! Spiser hu 300ml hver gang da, eller?Dette funker dårlig.. Får det til altså, men når ungen bare spiser fire ganger i døgnet blir det ikke noe øking.. Fram med pumpa![]()
Fire ganger, ja.. Hun spiser 150-230 ml per gang, og skal spise 725 ml i døgnet, så hun får det hun skal.. Spiser en gang mellom 9 og 11, så igjen rundt 17, så rundt 19 og enten kl 21 eller 1/2.. Går fint opp i vekt også, hun er bare rarFIRE ganger?! Spiser hu 300ml hver gang da, eller?![]()
Det høres litt fint ut, men for å øke er det jo ikke nok, nei.Fire ganger, ja.. Hun spiser 150-230 ml per gang, og skal spise 725 ml i døgnet, så hun får det hun skal.. Spiser en gang mellom 9 og 11, så igjen rundt 17, så rundt 19 og enten kl 21 eller 1/2.. Går fint opp i vekt også, hun er bare rarMen ikke mye å øke mengden på altså, selv med hjelpebrystet.. Har bedt ammehjelpen om hjelp og frem til jeg får det så må jeg nesten bare pumpe for harde livet
Dritkjedelig, men det er vel eneste mulighet...
Står at man skal gi full mengde, så jeg føler ikke jeg kan gjøre noe annet.. Sikkert bare nå i starten det går litt trått..Det høres litt fint ut, men for å øke er det jo ikke nok, nei.det går ikke an å gi henne mindre om gangen, men oftere? Eller blir hu kanskje bare skikkelig grinete da?
Håper du får hjelp fra de fort.![]()