hjelpe meg!

markus03[url=http://

Forelsket i forumet
Noen som forstår dette?? Skal prøve å forklare så godt og presist som mulig er...

Jeg er fulltids student, men har jobbet ved siden av studiene for at vi skal klare oss økonomisk. (samboer er under gjelds ordning og har derfor ikke stort utbetalt i mnd..)
3 desember ble jeg sykemeldt frem til 12 desember.. I og med at jeg er ansatt som ringevikar lot jeg være å sykemelde meg resten av jula, sa bare nei til vakter,men har gått sykemeldt fra 30 desember igjen.. Dvs jeg mangler en sykemelding på 18 dager hvorav 7 er reelle arbeids dager.

Nå har jeg ventet på svar fra nav i over 3 mnd angående sykepenger, de rotet bort papirene 3 ganger og siste gangen jeg sendte de inn ble det krøll med hvem som skulle ha saken.. Har ringt de 3 ganger daglig i 2mnd for å få svar fra de..
I går ringte en saks behandler meg og sa at jeg ikke har krav på noe!!
Begrunnelsen er at man skal være i jobb 4 uker før sykemelding..
Hun sa jeg kunne kontakte legen min for å prøve å få tilbake skrevet sykemelding, men hun visste ikke om utfallet ville bli noe annerledes..

Er dette mulig?? Jeg har i snitt hatt en lønn på 8000 i mnd gjennom hele året (jobber mye utenom eksamens perioder etc)
Går ut i permisjon 15 april og uten sykepenger mister jeg jo kravet på foreldre penger også.. Har jeg ikke krav på annet enn engangs stønad nå?? Pluss permisjons stipend fra lånekassen..
skjønner ikke at dette kan være mulig...

Vet dette ble litt langt, men håper du klarer å se sammenhengen i det jeg skriver..[:)]
Setter stor pris på svar om du vet om lignende tilfeller og hva jeg kan gjøre med dette[;)]

Det er helt rett. Du burde vært sammenhengende sykemeldt.
Prøv å snakk med legen om han kan skrive for de dagene i mellom også. Så får du håpe utfallet blir annerledes.

Back
Topp