Hjelpe meg..

Solsikke91

Andre møte med forumet
Skjønner ikke at det går an. Er det virkelig mulig å være så værpesyk allerede? Lillemann er ikke 9 mnd engang, men alikevel er jeg SÅ missunnelig på alle som er gravide.. Har sagt til min kjære at jeg har SÅ lyst på en baby til, og han bare ler av meg. Jeg som ALDRI skulle ha barn.. ;) Flere der ute med samme "problem"?? :D

Vi har satt strek med to, men har så lyst til å gå gravid en gang til... Mannen blånekter, og jeg er jo egentlig enig med han, så blir nok ikke flere..

Men om dere er enige om at dere skal ha flere barn, er det jo bare å sette i gang? :)

Jeg var veldig verpesyk for et par måneder siden, men nå har jeg nok med lillemann - haha!! Samtidig som jeg gleder meg til neste gang, så føler jeg også at det er riktig å vente litt til... :) Har litt lyst til å ha kroppen for meg selv bittelitt før neste graviditet blant annet...ammer jo enda :)

Eg var verpesyk som bare juling dagen etter at ho kom ut eg. Og nå er vi søren meg gravid igjen. Gleder meg så hinsides til å bli tobarnsmamma :)

Å så kjekt Gravidsol! :)

Vi er bare 21 år, og jeg har ett år til med utdannelsen min, så det passer ikke så bra no :/
Vi har jo all verden med tid, men samtidig så har jeg SÅ lyst!! Men vi får nok mer enn nok med småen når han begynner å løpe rundt :)

Back
Topp