Hjelpe meg!

chrisella

Blir kjent med forumet
Da har jeg vært på ordinær ultralyd. I magen min er det TO friske og flotte gutter! Himmel og hav, jeg hadde ikke tenkt på muligheten for tvillinger engang! Og jeg har en jente som akkurat har fylt ett i tillegg! Travle tider i vente! De er mest sannsynlig eneggede, så jeg skal på ny UL i neste uke for å avklare det.

Gratulere så masse med tvillinger

Nei så stilig!
Ante du ingenting eller?
Gratulerer så mye!

Jeg er også gravid med enegga jenter, og har en gutt på 1,5år:) Det var en stor overraskelse, men GUD så gøy!!! Håper formen din er fin:)

Tusen takk alle sammen! 
Jeg ante virkelig ingenting, tanken hadde ikke streifet meg! Pappan ble ikke like overrasket, for han syns jeg fikk mage veldig tidlig, men jeg har bare skyldt på kort tid siden forrige graviditet.
Det blir morsommere og morsommere å tenke på det, først var det bare sjokk! Det er godt å høre at andre også er i samme situasjon, og at andre har klart det før oss, for det virker litt skremmende nå! 

Så utrolig spennende. Gratulerer så masse med dobbel lykke :)

Wow! Da hadde jeg blitt passe paff;) Gratulerer så mye=)

Oioioi, gratulerer så masse med 2 gutter i magen!!

Gratulerer så mye.. Sikkert et bra sjokk det ja :))

tror jeg hadde svimt av hadde det vært meg :) Gratulerer så mye me 2 ;)

Oi,gratulerer så mye!!!! 

Så spennende :) Gratulerer så mye :)

Wow - så moro.  Gratulerer så mye :)
Skjønner at man får litt sjokk med det samme. Det hadde jeg også fått. Men gud, tenk så mye glede de barna får av hverandre i oppveksten :0)
Kjempe spennende :)

Gratulerer så mye!;D

Bi å gå kjempebra!;D   DOBBEL LYKKE 

Tusen takk alle sammen! For en flott og positiv gjeng dere er
Jeg tror også de kommer til å få mye glede av hverandre, alle tre. 
Er glad jeg lå på benken da jeg fikk beskjeden, hadde jeg stått oppreist hadde jeg gått rett i bakken! Ble liggende og hulke og samtidig nesten le meg ihjel i mange minutter før undersøkelsen kunne fortsette: )

Anik skrev:
Gratulerer så masse med tvillinggutter i magen

Jeg hadde nok dettet ned fra benken tror jeg hehe.

Gratulerer!!! Skjønner godt at det var et sjokk ja!! :P 

Skal bli spennende å se hvor like de blir :D

Back
Topp