hjelpe meg...

Emilie3

Flørter med forumet

MAGEN MIN... er startet på sin "reise". den er blitt "stor" og knale hard. trudde først at den var bare oppblåst. men nå har det vara i noen daga, og den blir ikke mindre for og si det sånn.. må trø til og kjøpe nye bokser.... di jeg har brukt til nå, får jeg nesten ikke på meg.. 

og nei, det går ikke an og "gjømme den".den buler ut uansett.. først gikk jeg ned i vekt, så vips nu går det bare oppover og oppover.. og jeg spiser ikke mere en før. spiser det "vanlige". 

hvordan er magen din? 

Ganske som før. Bittelitt oppblåst.
Gleder meg til å få mage, men ikke fordi den er oppblåst 

Min var også slik, men så fikk vi enten matforgiftning eller noro viruset i helga, nå er magen normal igjen hahaha har virkelig fått renset kroppen ja... 

Skikkelig mage begynte såvidt å dukke opp her fra rundt uke 13 sist, det sies at man får mage tidligere med neste mann.. men vi får se!

Kakken skrev:
Ganske som før. Bittelitt oppblåst.
Gleder meg til å få mage, men ikke fordi den er oppblåst 

Same :)
får nok ikke mage før jeg nærmer meg halvveis som sist..

Ingen mage her enda og regner med at det ikke synes før utpå våren heller :/ Har en del overflødig hud etter forrige svangerskap, som dekker nederst på magen min :( Men uti fra at man blir større ved svangerskap nr 2, har jeg tung høst å se fram til.. Så ut som jeg bare tvillinger på slutten og jordmor mente det var to der inne og ikke 1 :P Ut kom en gutt :)

Heldigvis ingen mage her enda, bare litt oppblåst. 
Den lille er jo bare noen mm enda, så noe annet ville forundre meg.
Sist gang begynte jeg å få mage tidlig. Denne gangen håper jeg at den holder seg skjult lenge. Skal på ferie med hele slekten fra jeg er 7 uker til jeg er 9+4, så det blir spennende.

Nå har jo jeg litt mage fra før,så kan ikke se noe enda iallefall
Har gått ned 3 kg denne ene uka jeg har visst at jeg har vært gravid.Sist gikk jeg ned 10kg,før de sakte men sikkert kom snikende tilbake. Ved fødselen var jeg tilbake til startvekta. Satser på det samme denne gangen også

Back
Topp