hjelpe meg :)

Neah

Gift med forumet
såg nettopp på the kardashians..og da skulle hun som var gravid føde..og mens hun pressa ungen ut, lurte legen på om hun ville kjenne :) og hun tok like godt et skikkelig tak i ungen og drog han ut selv..må si jeg er imponert..kom ikke en lyd i fra henne :) tøft gjort.. :)

[:D] Jeg tok også på jenta mi når hun stod i åpningen.. Typen også[8D]

Men om jeg hadde turt å dra henne ut vet jeg ikke[:-] hehe..

Åj, det synes jeg hørtes skummelt ut :O Vet ikke om jeg tørr å kjenne på ungen når han er i åpningen, tar det som det kommer tror jeg ;p

hihi, kjente på ungen jeg å når hodet sto i åpningen, og da fikk jeg skikkelig motivasjon til og dytte henne ut på neste rie.... skikkelig merkelig følelse og kjenne på det harde varme våte hårete hodet, mens det fortsatt var inni meg [:D]

ORIGINAL: lillebebis

Åj, det synes jeg hørtes skummelt ut :O Vet ikke om jeg tørr å kjenne på ungen når han er i åpningen, tar det som det kommer tror jeg ;p

Hehe ja, det var en merkelig følelse[:D] Men når man ligger der å føler at man har null krefter igjen så ga det meg litt ekstra stå på vilje på slutten[8D]

Så den episoden også, var skikkelig imponerende. Og hvor tøff hun var, ikke et knyst. Lurer på hvordan det blir med meg... *spent*

ORIGINAL: ToSmå2010

ORIGINAL: lillebebis

Hehe ja, det var en merkelig følelse[:D] Men når man ligger der å føler at man har null krefter igjen så ga det meg litt ekstra stå på vilje på slutten[8D]

Hmm, på den måten har jeg faktisk ikke sett på det før. Kanskje jeg blir å gjøre det jeg også da ;p

ORIGINAL: neah

såg nettopp på the kardashians..og da skulle hun som var gravid føde..og mens hun pressa ungen ut, lurte legen på om hun ville kjenne :) og hun tok like godt et skikkelig tak i ungen og drog han ut selv..må si jeg er imponert..kom ikke en lyd i fra henne :) tøft gjort.. :)

Æsj... dra ut ungen sjølv... Litt for groteskt etter mi meining.

Blæææh, vet ikke om jeg kunne tenkt meg det. Jeg tok på hodet til datteren min sist gang når hun sto i åpningen. Tenker at jeg verken skal gjøre det, se morkaka eller andre ymse ting denne gangen. Veldig oppskrytt!

oj. jeg tror jeg må se an situasjonen når det angår meg[8D]
kansje jeg vil ta på, kanskje ikke[:D]

oi..nei tror jm skal få ta i mot denne bebisen[:D]

Back
Topp