Tuppelura92
Glad i forumet
I dag så har jeg og min kjære, elskede Daniel vært sammen i 3 år <3 Vi er vel såpass klissete at jeg føler jeg bør finne på en ting til han i år også
men vet liksom ikke helt hva :O for denne mnd er det jo mye annet som vi skal ha penger til også, så skal ikke koste på det mer enn Max en tusenlapp ellernoe
Han er virkelig verdens beste person, så jeg vil overraske han med noe superkoselig
Siste året hvor vi er helt alene også, så vi har blitt enige om at vi skal ut å spise eller på kino ellernoesånt nå som vi først har muligheten
Noen tips som faller dere inn?
Har tenkt på gavekort på massasje feks, for han har en veldig tung jobb, og det er ganske vanskelig for meg å sitte bøyd over han for å gjøre det siden jeg er så tjukk xD hehe
Han er virkelig verdens beste person, så jeg vil overraske han med noe superkoselig
Siste året hvor vi er helt alene også, så vi har blitt enige om at vi skal ut å spise eller på kino ellernoesånt nå som vi først har muligheten
Noen tips som faller dere inn?
Har tenkt på gavekort på massasje feks, for han har en veldig tung jobb, og det er ganske vanskelig for meg å sitte bøyd over han for å gjøre det siden jeg er så tjukk xD hehe