hjelpe mamma (samme som generell)

nemi.marselia

Forumet er livet
Katarina hjelpe mamma å rydde i kleskapan (ikkje jort d på 3 år[&:])

å så blei vi sliten a å se mamma jobbe

så søt da[:)]   de klærene du hadde på henne var kjempe fine[:D]

ORIGINAL: kjersti1234

så søt da[:)]   de klærene du hadde på henne var kjempe fine[:D]

d e en heil sparkedrakt me bolero fastsydd. bestilte den på nette å me fikk æ teppe å smekke

Så søt hun er!!
Var og shoppet i dag.. er så mye fint babytøy til jenter. Ble jentebabysjuk jeg![:)] 

ORIGINAL: Irene30

Så søt hun er!!
Var og shoppet i dag.. er så mye fint babytøy til jenter. Ble jentebabysjuk jeg![:)] 

takk.
d e skmmelt å gå på shopping å ha ei lita jente. Kommoden hennes sprekk snart[:D]

ORIGINAL: nemi.marselia

Så søt hun er!!
signerer denne æ. ho har mer klær enn mæ å sambo tilsammen

takk.
d e skmmelt å gå på shopping å ha ei lita jente. Kommoden hennes sprekk snart[:D]

ORIGINAL: sommerbaby

ORIGINAL: nemi.marselia

Så søt hun er!!
signerer denne æ. ho har mer klær enn mæ å sambo tilsammen

takk.

Var 40 % avslag på alt barnetøy på Benneton!
Ben har akkurat passe med klær i str 50, for alt blir brukt jevnlig. Men skuffen med str 56 flyter snart over!!!

Jeg fant en genser i str 4-6 mnd, men ellers ei bukse og genser i str 1-3 mnd. Benetton har litt andre str-varianter.
Jeg tror nesten ikke jeg har kjøpt noe i str 56 selv.. Alle som har kjøpt gaver til oss kjøpte i str 56. Mener noen har byttelapper på, så jeg kan bytte til noe større hvis det er mulig. Mye salg og lite igjen av de tingene nå, men verdt et forsøk.
Hva jeg har i større størrelser har jeg ikke oversikt over enda. Alt ligger i en koffert på barnerommet da vi har så dårlig med garderoveplass i huset.
Ferien er lagt til Tr.heimsområdet.. Ikea neste![:D]

Bestilte forresten takkekort før helga.. var ikke nok med 20 kort, så det sier vel litt om hvor bortskjemte vi er ja...[8D]

Back
Topp