HJELP!!!!

*Bertemor*

Forelsket i forumet
NÅ TRENGER JEG virkelig hjelp her dere!!! Som noen av dere vet så sluttet jeg på pilla mandagen som var denne uka! Og da var siste mens dag på søndagen!!! Når jeg var på do i dag tidelig. så var det blod der nede, ikke sånn masse, men nok til å være bekymret! Har også sånn merkelig vondt i magen, ikke sånn som når TR er der, kan liksom ikke forklare helt hvordan.. men hva tror dere det er??? Ble litt redd når jeg var på do for å si det sånn. Når jeg er helt fersk på detta og veit egentlig forholdsvis lite skjønner jeg nå..
Er det noen som kanskje har peiling på hva det kan være, eller burde jeg gå til legen?

Bekymrende klemmer

hei du, eg veit ikkje kva det kan vera..men mangen som har sagt at mensen blir uregelmessig ved p-pille slutt..så tror ikkje det er farlig..men viss du har vondt så kan det jo vera lurt å ta ein tur til legen..

god bedring[:)]

men jeg hadde jo mensen for ikke lenge siden jo.. så det kan ikke være det!!! men uff, jeg får se hvordan det er i løpet av dagen og i morgen da!

Jeg kan ikke helt sikkert svare deg på hva dette er, men jeg vet at mange har blødninger når de slutter på pillen. Noen av oss blør ikke på lange tider, og noen får mange og hyppige blødninger. Kroppen vet ikke helt hva som skjer når man slutter sa gynokologen til meg.

Tror egentlig ikke at du trenger å være bekymret, men du kan jo ta en telefon til legen sånn at du slipper å bekymre deg!

Lykke til, håper du finner ut av det sånn at du ikker så bekymret!

Klem, M

ja det høres fornuftig ut det dere sier at man får litt blødninger når man slutter på pilla...det er jo bare småblødninger liksom... Men jeg får vente til mandag og se hvordan det er da![:)]

Jeg hadde akkurat det samme når jeg slutta på pilla, så ikke bekymre deg du. Det stabiliserer seg etterhvert [;)]

takk Emma=) Ble bare litt bekymret i dag tidelig når jeg ikke skjønte noen ting nå. men er bedre nå da.. Men er synd det skal være litt blødninger da. For da kan vi jo ikke lage barn på et par dager[:(] ...

Det som skjedde med meg, var at syklusen fulgte den første blødningen, slik at jeg fikk EL i forhold til det. Regner med at jeg har en syklus på 28 dager, så hadde EL den 14. dagen i syklusen selv om jeg blødde litt etterpå. Skjønte du dette? Prøvde så godt jeg kunne å forklare, men det var ikke så lett [:D] Bra at du har det bedre nå da. Klem. Og stå på med prøvingen, for det kan være syklusen din normaliserer seg like fort som det virker som den gjør hos meg. [;)]

OK. Nå virker det som om TR har kommet for fult da... Skjønner ingenting her jeg... I går var det bare litt småblødninger. Men i dag er det akkurat som om TR har kommet igjen. Synes det er merkelig, siden i dag er en uke siden TR var her.. Også har det gått en uke..som normalt liksom...Men som sagt slutta jeg på pilla forje mandag. Og kanskje kroppen bare ikke er vant til å få pilla og "tror" dermed at jeg skal ha TR på besøk... Eller hva tror dere folkens? er litt rådvill her... Eller burde jeg gå til legen?

KLEM fra undrende meg...

Back
Topp