Hjelp!!

babyønske13

Elsker forumet
Skulle på do en tur, og tørket meg så kom det en blod klump. Har dere opplevd dette? hvertfall jeg kommer til å dra til legen i morgen.

Ja.. blødde endel 1 dag sist svangerskap.. men d gikk kjempe fint[:D] Og har hatt spø av blod på papiret i helgen, d var veeelig lite.. men skal på en UL om ett par uker for å sjekke at alt e bra [:)]

bare en klump? har du blødd mer etter det? var den stor? har du smerter? har hvertfall aldri hørt om en SA med bare en klump.. 

Huffda[:'(] Ikke artig å se blod uansett. Har ikke opplevd dette, men vet at mange blød i begynnelsen uten at det må være noe galt, men gå til legen i morgen du!! Lykke til og hold oss oppdatert!!

liten klump, og nesten ikke noe blod i urinen. jeg ringte legevakta. og etterpå så gikk jeg på do igjen, da var det ikke noe blod der. men jeg skal til legen i morgen, jeg fikk ikke lov til å ha sex eller bære noe på flere dager. så jeg må nok sykmelde meg for jeg jobber i matbutikk der jeg løfter veldig mye. 

Hei.

Jeg har blødd litt to dager. Den ene dagen kom det litt friskt blod, det holdt med truseinnlegg, og varte i ca 1, 5 time bare, men det var en ekkel opplevelse.

Har også hatt litt blod på papiret i dag, men ikke mye.

Jeg kan heller ikke tenke meg at det kan være en abort hvis det kun var en klump..

Krysser fingrene for deg og alle oss andre som er så uheldige å blø i svangerskapet. [:(]

da har jeg vært hos legen, de ville sjekke om det var en sa, men jeg tror at det ikke er en sa. hvertfall så får jeg svar over helga. 

Back
Topp