Hjelp

*Supermamma*

Forelsket i forumet
Igår kveld da vi gikk å la oss skjedde det noe med snuppa. Hun lå å sov i sengen sin da hun plutselig hikstet til og både mannen og jeg heiv oss ut av senga og bort til henne. Der lå hun og det så ut som hun prøvde å svelga unna noe, akkuratt som hun holdt på å bli kvalt og samtidig ikke fikk puste...vanskelig å forklare hvordan dette var men hun liksom hikstesvelget og heiv etter pusten på en måte.  Er såååå utrolig redd for jenta mi.

Om dere skjønte hva jeg mente, er det noen som har opplevd det samme?

men det har hun jo gjort før og det har ikke vært som dette liksom...dette var skikkelig ekkelt og virket som hun selv ble redd også for da jeg løftet henne ut av senga fortsatte det en stund til med denne svelgingen og hikstingen også gråt hun som om hun var redd, det så virkelig ut som om hun slet med å puste. Er så redd for pustestan..jeg vet jo ikke om dette var det for jeg vet jo ikke hvordan det ser ut på de små..

Noe lignende skjedde med Isabell når hun var baby, vi fikk helt noia og ringte legevakten. I løpet av tiden vi snakket med dem så ble hun seg selv og det har aldri skjedd igjen. Det var skikkelig ekkelt men aner ikke hva det var[8|]
De sa at det kan ha vært et pustestopp som er vanlig men når de blir redde i tillegg så virker det mye verre[&:]

Huff håper ikke det skjer igjen med snuppa di da...

Pustestopp?? uff nå tør ikke jeg sove om natta mer iallefall. hun var jo liksom våken da jeg tok henne opp og etter en liten stund (kanskje 2 min) så satt hun på fanget og smilte og var glad...

dytt

Huff, slikt er ekkelt!!!
Om hun er forkjølet og snørrete, kan det være snørr eller slim hun prøvde å svelge og ikke får det helt til for hun har tett nese, slikt har skjedd en del med mini i d siste...
Han er meget snørrete og har slim i halsen og slikt skaper besvær som gir hiksting.... Legen sa at snørr glir opp og ned i halsen en del når de er forkjølet, for de er jo ikke så flinke til å rydde opp i slikt selv enda...

Håper dere finner svar[:)]

Back
Topp