HJELP!!!

Hoppla

Glad i forumet
Hjelp!! I dag stikker jeg den første sprøyta!!
Nå er det ikke lenge igjen, men jeg kjenner jeg er skikkelig redd for den sprøya. Samboer er ikke hjemme i kveld når jeg skal stikke..

Skal den stikkes rett inn, eller litt på skrå? Husker ikke hva de sa på riksen..

[:-][:-]

Dette kommer til å gå så bra, Hoppla. Men skjønner veldig godt at du er nervøs.
Husker selv åssen jeg var når samboer ikke var hjemme og jeg måtte gjøre det selv.
Men det gikk sååå fint. [:)]

Jeg stakk alltid rett inn. Masse lykke til.

Dette kommer til å gå helt fint.. Husker selv første stikk dag og var kjempe nervøs.

Du må først sprite området du skal stikke med sprit servietter fås kjøpr på apoteket.
Så stikker du rett inn..
Ferdig[:)]

Stikk sånn det er naturlig for deg å gjøre [;)] Og så lenge du får i deg dosen din så har du gjort det riktig [;)]

Masse lykke til Hoppla

Takk for støtte og tips, jenter! Det trengte jeg.
Det gikk strålende[:)]
Gonal er ferdig blandet, så ingen sak.

Litt skummelt med nåla, men det gikk bra. Hadde bestemt meg på forhånd at jeg skulle klare å gjøre det alene.
Skal ha ganske små doser, så var beymkret for at jeg ikke fikk i meg nok. Men legene vet nok best.

Laura_25: hvordan gikk det i går??

Jeg tar Gonal F 112,5IE
[:)]

så spennende. jeg nølte i 2 timer, men det va ikke vondt, kjente ikke at nåla traff inn hehe lykke til, det går så fint vettu ;)

Lykke til vidare i stikkeperioden og deretter rugeperioden! Går ganske greit med den stikkinga når ein fyrst har gjort det eit par gonger. [:)]

rett inn,vent 5-10 sek,så rett ut!!
Lykke til som stikker[:D]

klem eLLa

ORIGINAL: *Bobbo*

Dette kommer til å gå så bra, Hoppla. Men skjønner veldig godt at du er nervøs.
Husker selv åssen jeg var når samboer ikke var hjemme og jeg måtte gjøre det selv.
Men det gikk sååå fint. [:)]

Jeg stakk alltid rett inn. Masse lykke til.

signer denna jeg detta går så bra [:D]

Det har gått knall bra og om 20 minutter setter jeg den siste[;)]

Det var 9 dager på sprøyter. Kun eggløsningsprøya igjen, iiii[:)][:)]

Back
Topp