HJELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hoppsideisi10

Andre møte med forumet
Nå lurer dere sikkert på hvem jeg er.. men det er hemmelig ennå en stund... For er noen her inne som jeg ikke vil skal vite dette så tidli...
Iallefall.....
Jeg trenger særiøst hjelp!!! Tok en graviditetstest før helgen...den var negativ. Var på fest i helgen og drakk alkohol... Tok en ny test idag, for hadde følelsen av at det var NOE... Å den idag var positiv... Hva skal jeg gjøre nå? Er redd for jeg kan ha skadet barnet...
Noen som vet når man kan ta UL, for å få vite om alt er bra med barnet, eller om det er noe galt? Noen som vet hvor langt på vei man må være før de ser slikt?????? Håper på hjelpende svar...

Nei, jeg lurer faktisk ikke på hvem du er.. Har mine mistanker- stinker nemlig ... [:D]

slapp helt av, det går helt fint!![:D]

Barnet er ikke skadet og du bør bare ta det med ro. Når man har testet negativt og bare noen dager senere positivt er man så tidlig i svangerskapet at man ikke har noen felles blodbaner og spiren har ikke fått i seg alkohol. Slapp av og bare ta vare på deg selv fremover nå som du vet.

Vet du hvor langt du er på vei? Siden fosteret får næring fra plommesekken (og ikke mor) i et par mnd, så er sannsynligheten VELDIG liten for at du har skadet barnet ditt på noen måte. 

Hvor langt på vei mistenker du å være da???

Mest sannsynelig ca 5 uker på vei.... Håper dere har rett, og at alt er bra... :)
Men vet dere når de kan se slik på ul?

lurer egentlig ikke nei...
Men går nok bra, er da mange som har drukket uten å vite at de er gravide!

ORIGINAL: Hoppsideisi10

Mest sannsynelig ca 5 uker på vei.... Håper dere har rett, og at alt er bra... :)
Men vet dere når de kan se slik på ul?

Hva slags skade skal de se etter da? Det er ingenting å lete etter..... det er ikke unormalt å drikke alkohol frem til man tester positivt. jeg og gjorde det.

teik it isi!!!!Det går så bra atte!!!Gratulerer forresten[:D] Koselig!

Det går så bra så!!:) Venta selv mensen en fredag, og var jo kjempeglad for at den uteble sånn at jeg kunne komme meg på fest i helgen! Tenkte jo ikke over at jeg kunne være gravid, så jeg drakk meg jo fra sans og samling både fredag og lørdag. Jordmor sa at det hadde ingenting å si, men at jeg selvfølgelig ikke måtte drikke etter jeg fant ut at jeg hadde en bitteliten i magen![:)]

Ikke bekymre deg så fælt! Man skal selvsagt ikke drikke når man er gravid, men mange finner jo ikke ut at de er gravide før det har gått laaaaaaaang tid, og de aller fleste går det jo veldig fint med selv om mor har vært på fylla[;)] Vet det er lett å si, men det er i alle fal bedre for fosteret om du ikke er stresset...

Back
Topp