hjelp?!

~Heijdii~

Lever livet !
VIP
Jeg har en SØNN som ikke vil sove, å dette pga en lillebror som måtte skremme han når han la seg!!!!!!!!!!!!!
hva kan jeg gjøre? han ikke bare grine heller siden det er en annen liten gutt som skal sove.. eller sover![8D]

Jeg som har gledet meg til en kveld for meg selv etter denne "ROLIGE" dagen![&o][&o]

RÅD RÅD JA RÅÅÅÅÅÅÅÅD??? [8D]

I dont like you much! [:-][8D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: LiljaLilly

Tihi [:)]
Men du, neste gang du tenker at det er lurt å ha lillebroren din (var det ikke det?) på overnatting så tenk deg om to ganger [8D]

Jamen jeg passer han fordi foreldrene mine skulle i 50 årsdag til onkelen min..
kan ikke bare si nei, dette skjer jo aldri, eller har aldri skjedd før![>:][8D]
men i dag måtte det jo skje...................... lillebroren min er altså 8 år, så han vet godt at han skal lye meg
når jeg sier at han skal være stille [:'(][8D]

ORIGINAL: Heijdii

Tihi [:)]
Men du, neste gang du tenker at det er lurt å ha lillebroren din (var det ikke det?) på overnatting så tenk deg om to ganger [8D]

Jamen jeg passer han fordi foreldrene mine skulle i 50 årsdag til onkelen min..
kan ikke bare si nei, dette skjer jo aldri, eller har aldri skjedd før![>:][8D]
men i dag måtte det jo skje...................... lillebroren min er altså 8 år, så han vet godt at han skal lye meg
når jeg sier at han skal være stille [:'(][8D]

Mm, skjønner... Du får satse på at det er lenge til noen har rund-dag som foreldrene dine kjenner da [;)]
Men seriøst; lykke til! Håper gutten din ikke er alt for redd og at han får sove godt snart [:)]

Hehehe!
takk, han er ikke redd nå.. men sove? hva er det............................ [8D]

Prøvd den siste timen, men han nekter plent ... hyler til han slutter å puste.....
nei han får sitte her en stund til, han blir nok "trøtt" igjen![:'(][8D][:D]

Ja, håper det![8D]

Jeg tok på pysjen, la meg i sengen med han å sang til han.. MEN han reiser seg opp, tuller og hyler...
han er den typen som hater å "kose" , så jeg ga opp.. gjør det jo bare verre visst jeg skal tvinge han til noe..
så nå sitter han faktisk i ro, for engangskyld.. å leker med en flaske og boks, jeg kommer til å legge
han snart for å se om han legger seg til å sove.. håper det hjelper![:o]

ORIGINAL: LisasVerden

Jeg ville også prøvet å ligge ved siden av han... Trikset ed å få barn til å sove er å ligge ved siden av dem, men du må overbevise deg selv om at du har lagt deg og skal ligge der resten av kvelden.... Unger har nemlig en sensor for slikt... Om du ligger å tenker på alt du vil gjøre og gleder deg til når barnet sover.... Ja da sovner det aldri!!! Men om du deriot klarer og overbevise det om at du skal ligge der til i morgen.... ja da sovner de kjapt... hehe kunsten er da og holde seg våken hehe....Det er fort gjordt å sovne selv når an tenker sånn!!! Sånn er det i allefall her!

Signerer denne!!

De har en innebygget radar for slikt[&:]
De gangene jeg med uhelle har sovna så sover hun som en stein- selv om det bare har gått ti min siden jeg sovna... Når jeg våkner etter kort tid da selvsagt... Men ligger jeg og gleder meg til å gå ned så sovna hun aldri.
Men nå er det ett år og to siden jeg har ligget i senga med henne da[8D]
Eller bare la han være oppe litt til og ikke stress med det- de har en innebygget radar for det og[8D]

ORIGINAL: Snupså

Jeg ville også prøvet å ligge ved siden av han... Trikset ed å få barn til å sove er å ligge ved siden av dem, men du må overbevise deg selv om at du har lagt deg og skal ligge der resten av kvelden.... Unger har nemlig en sensor for slikt... Om du ligger å tenker på alt du vil gjøre og gleder deg til når barnet sover.... Ja da sovner det aldri!!! Men om du deriot klarer og overbevise det om at du skal ligge der til i morgen.... ja da sovner de kjapt... hehe kunsten er da og holde seg våken hehe....Det er fort gjordt å sovne selv når an tenker sånn!!! Sånn er det i allefall her!

Signerer denne!!

De har en innebygget radar for slikt[&:]
De gangene jeg med uhelle har sovna så sover hun som en stein- selv om det bare har gått ti min siden jeg sovna... Når jeg våkner etter kort tid da selvsagt... Men ligger jeg og gleder meg til å gå ned så sovna hun aldri.
Men nå er det ett år og to siden jeg har ligget i senga med henne da[8D]
Eller bare la han være oppe litt til og ikke stress med det- de har en innebygget radar for det og[8D]

Svart på det ovenfor![8D]

Kunsten er å holde seg våken ja[8D] våkna 2300 i kveld jeg da jeg hadde lagt mini her..

Lykke til! Håper han har sovna nå!

Nå er han i seng, men snakker og leker...... han BØR sove lenge i morgen![8D]

Back
Topp