Hjelp?

fano

Gift med forumet
Jeg fikk positiv El test i dag også. Nå skjønner jeg virkelig ingenting. Det er 6 dagen på rad. Det bobler i magen, litt knip innimellom og litt "småkvalm" innimellom. Er det noe annet somkan slå ut på El testen eller er alle de testene jeg har tatt ødelagte? Jeg skal på riksen på torsdag da.

Veit ikke. begynte positiv el test torsdag og vi hadde oss hele helgen. Hadde sex et par dager uken før der også. Skjønner ingenting jeg. Blir jo litt bekymret også da [8|]

ville også ha tatt en gtest nå ja [;)]

jeg tok en g-test nå, den er negativ, det er jo over 1 uke til ikm, tror liksom ikke det er saken heller, da er det altfor tidlig og teste enda hvertfall. Men 6 dager på rad da??? Og er så rar i magen, ikke vondt bare litt ubehag innimellom. Det med magen kan jo være at jeg spiser litt lite kanskje [8|] men at tester er positive enda er veldig rart.

Nå skal jeg ikke leke ekspert, men min første tanke er at det er jo fremdeles kort tid siden du var gravid ifølge kroppen din. Og da mener jeg at i hodet ditt så er du ikke lenger gravid, og du er klar for å prøve igjen. Men kroppen din er litt tregere sånn sett og har kanskje ikke helt nullstilt seg enda? Så om det er litt krøll på hormoner og slikt enda synes ihvertfall jeg det høres logisk ut...

Er veldig redd for å tråkke deg på tærne, for jeg skjønner at dette er følsomt for deg. Men jeg vet at det var slik det var med meg da jeg mistet og begynte på pergo 5 dager etter aborten fordi jeg ville bare videre og glemme hele aborten. Mens kroppen skrek at "hei, jeg er ikke ferdig med å bearbeide alt dette enda, slapp av litt a!" Dette førte ihvertfall til at kropp og psyke slo seg vrang og har nektet å bli gravid i to år.

Kanskje det går an å legge el testen vekk for en stund mens kroppen samler seg litt?

hmm dette hørtes rart ut 6 dager på rad,har ikke peiling på dette[8|][8|]hadde fortalt det på sykehuse i morgen hvis jeg var deg,de må vel hvite hvorfor du har fått positiv el tester i 6 dager[8|]kansje du er gravid,har hørt om flere som har fått positiv el test og vært gravid.ser at du har tatt en test,men det er nok for tidlig til at den skal slå ut.håper du får noe svar på dette i morgen[;)]lykke til snuppa.klem

Back
Topp