HJELP!!!!!

Camillalatte

Elsker forumet
Kryper inn til dere jeg da [:)] Termin 26 mai, hvis alt går bra denne gangen  
Jeg lurte på noe: i morges når jeg var på toalettet fikk jeg rosa utflod på papiret?????? Har ingen smerter og det har ikke kommet noe mer etter i morges. Hva kan dette være, trenger det være sa??????
Jeg har tatt hcg prøver 2 ganger i uka siden jeg fikk positiv test, og den har økt jevnt og trutt fra 458 til 14000 disse dagene. 14000 var den på fredag. Tok hcg idag også, men den får jeg ikke svar på før i morgen. Er det flere av dere som har opplevd dette????? Er livredd for å miste igjen etter ma i uke 9 i mars i år... [:(]

Hei!
Jeg har vært på sykehuset i dag for å ta innvendig ultralyd fordi jeg har hatt blødninger..
Hatt friskt blod på papiret 5 morgener og litt brun utflod i nesten 14 dager.

Legen kunne ikke se noen blødninger på ultralyden så ho kunne ikke skjønne hvor den kom fra. For det kom ikke noe blod på instrumentene hennes så blodet kom tydeligvis ikke fra livmoren. Så alt var bra [:D]

Tok en hcgprøve forrige mandag og den var på 860, og tok en ny en i dag og får svar om et par dager.

Så det behøver ikke være noe alvorlig! [:D] Tror dette skal gå bra! [:D]

Tusen takk for svar [:)]
Ja, håper det går bra assa, jeg blir jo helt nervevrak av detta her [:(] sukk...
Jeg skal på innvendig ultralyd i morgen tidlig, så da får jeg se hvordan det gåt da. Men en ting er sikkert: det kommer til å bli noen laaaaaaange timer fremover [:'(]

Noen fler som har erfaring med dette?????

Gratulerer så masse !!!![:D][:D][:D]
Så gøy å se kjentfolk fra FS her inne. Er sååå glad for at du også havnet her[;)]
Håper blødningen din er helt ufarlig.
Dette kommer til å gå bra, jeg bare vet det[:)]

Stor klem

Håper du har rett, frua mi [;)] Dere får krysse alt dere har for meg  jeg er jo ett vandrende nervevrak nå, klarer ikke gjøre noen ting, bare sitter å søker på nett etter blødninger i svangerskapet [&:] huff... akkurat som det gjør ting bedre [:(]

Jeg vil jo si at hcg stigningen din ser veldig bra ut,jeg har hatt brun utflod på papiret en dag. Fikk diagnosen truende abort,men så hjerte banket på ul fredag...

Lykke til på ul i morra. Tror det kommer til å gå kjempe bra. [:)]

Tusen takk, jenter  [:)] Håper lille spiren vår klorer seg fast der inne til termin [:)] Skal være på kvinneklinikken 8.30 i morgen, kommer med en oppdatering så snart jeg vet noe mer [;)]

Back
Topp