hjelp!!!!!!!!!!!!!

**Eggerøra**

Forumet er livet
lilling har vært å trykket på PC'en min, og nå er bildet liggende!!! Noen som vet hvordan jeg fikser det? Pretty pliiiiis

ingen...? *begynner å få vondt i nakken*

ORIGINAL: DivaAnnie

hehe morsomt, visste ikke at det gikk an engang [:D] Hva skal det være godt for liksom?

Kan dessverre ikke hjelpe som du skjønner. [;)]

Nei si det... aner virkelig ikke... :s

Musen er også snudd, om du skjønner, og jeg har bare bærbar uten ekstern mus, så dette var vanskeligere enn jeg setter pris på... hehe...

Men takk for dytten ;)

ORIGINAL: DivaAnnie

hehe morsomt, visste ikke at det gikk an engang [:D] Hva skal det være godt for liksom?

Kan dessverre ikke hjelpe som du skjønner. [;)]

har du prøvd å gå på instillingene for skjermen og sett om det er noe som er endret

vet det er noen knapper som du kan trykker på for å snu hele bildet...hele veien rundt... driver å prøver å finne ut hvilke..men ikke så lett å huske.. men mener det er ctrl og pilene..men trur det er en annen knapp i tillegg... håper du finner det ut...

ORIGINAL: CuriosityKillTheCat

har du prøvd å gå på instillingene for skjermen og sett om det er noe som er endret

Jeg er like datakyndig som en elg, så nei... hehe... men kan alltids prøve å se... Tenkte det kanskje var et kjapt triks da, siden han bare dasket en gang på tastaturet, og da var det gjort... Finurlig.......

det er ctlr+piltaster eller ctlr+shift+piltaster eller noe omkring der. Varierer litt.

ORIGINAL: kkaasa

vet det er noen knapper som du kan trykker på for å snu hele bildet...hele veien rundt... driver å prøver å finne ut hvilke..men ikke så lett å huske.. men mener det er ctrl og pilene..men trur det er en annen knapp i tillegg... håper du finner det ut...

JAAAAAAAAAA Var visst ctrl alt og pilene!!! Tusen takk!!!
Kan ikke fatte at han klarte det med bare ett lite slag da men... [8|]

Du er en engel [:)]

Back
Topp