Hjelp!

ivfbarnet

Andre møte med forumet
Når jeg våknet i dag tidlig for å gå på do oppdaget jeg masse lyst men lett brunaktig slim nedentil (unnskyld ekkle detaljer, men jeg ble redd når jeg oppdaget dette...)[:o]

Er 11+1 i dag... Noen andre som har opplevd det samme???
Er dette farlig for barnet jeg bærer i magen eller er det normalt for svangerskapet...[:o][:o]

Jeg har lest at det er helt vanlig med litt brunaktig utflod tidlig i svangerskapet. Har det selv og jeg så en sprell levende spire på UL i går!! Dette er nok bare forbigående skal du se!! [;)]

helt normalt :) er ikke noe farlig for barnet ditt :D

Koselig at dere alle er så positive[:)]

MEN i dag bled blodet bare friskere og friskere og nå blør jeg ordentlig. Ringte til fertilitetsklinikken i dag tidlig og spurte hva jeg skulle gjøre og de tok meg inn med en gang og det viste seg at min lille engel ikke fantes der inne mer[:(][:(][:(]

Den har antageligvis dødd like eter ultralyden i uke 7 men at jeg ikke har hatt noen symptomer før nå...
Trodde jeg var 11+1 i dag, men så feil kan man ta...

Dette her var prøverørs behandling også så jeg må vente flere mnd før jeg kan prøve igjen...[:(][:(][:(]

Først skal jeg se om kroppen min klarer å kvitte seg med restene etter det som en gang var mitt lille mirakel på egenhånd sånn at jeg forhåpentligvis ikke trenger å reise på sykehuset for en utskrapning.

Så må jegvente noen mnd før jeg kan forsøke på nytt...[:'(]

Back
Topp