ORIGINAL: narwi
ORIGINAL: Lillemoor
Jess må vel nesten si meg enig med de over her [&o]
Syns dere er knallgode mennesker begge to.
Men det var jo litt under den tiden der jeg hvertfall trodde dere bare var venner.
Er det noe jeg veit en ting eller to om er det å gå fra hverandre med barn [:(] Da må man nødvendigvis tenke på barna framfor egne behov.
Man kan jo tenke seg selv om man plutselig over natta blir bytta ut med en anna om blir kalt "pappa" til sine egne barn.
Da er det kanskje ikke rart en anna en kan klikke. Veit hvertfall jeg hadde gjort det selv om noen hadde gjort det med Elias.
Og veit det er en grunn til at min bf nettopp har oppført seg som han har gjort, ikke at det gjør det i orden med slik oppførsel, at han har følt seg truet over at noen andre skulle gå inn i farsrollen.
Han vil for alltid være pappa til Elias, og ingenting kan jo endre på det.
Det er tøff fakta, men det var disse kara som var med å lagde de underbare.
Her må vel kanskje barnas beste komme først, og det må jo være at dette bruddet skal gå mest mulig rolig for seg og at det skal finnes gode løsninger når det gjelder samvære og alt før man hopper så drastisk over noen steg.
Sorry til dere begge, men slik seg jeg det ..
Jaja Ida, full og gæern legger du ann på meg, skal ha meg med på hotelrommet og ja, dere kan vel alle sammen tenke dere selv hva hu skulle...
Men hu skulle også ha en ny pappa til ungen sin! Så Ida, tenk over deg, ditt og dine før du begynner åpne den, som jeg nå desverre må kalle stygge kjeften din om andre! Beklager.....
hærregud, derre synes æ va utrolig barnslig å toskåt gjort av narwi.
heng ut Lillemor sånn, det fjortjent a absolutt ikke, syns itj det va nå gæli me det hu skreiv æ...
hoff....
*oppgitt over hele situasjonen*