Hjelp!!!!

ORIGINAL: narwi

ORIGINAL: Lillemoor

Jess må vel nesten si meg enig med de over her [&o]
Syns dere er knallgode mennesker begge to.
Men det var jo litt under den tiden der jeg hvertfall trodde dere bare var venner.
Er det noe jeg veit en ting eller to om er det å gå fra hverandre med barn [:(] Da må man nødvendigvis tenke på barna framfor egne behov.

Man kan jo tenke seg selv om man plutselig over natta blir bytta ut med en anna om blir kalt "pappa" til sine egne barn.
Da er det kanskje ikke rart en anna en kan klikke. Veit hvertfall jeg hadde gjort det selv om noen hadde gjort det med Elias.
Og veit det er en grunn til at min bf nettopp har oppført seg som han har gjort, ikke at det gjør det i orden med slik oppførsel, at han har følt seg truet over at noen andre skulle gå inn i farsrollen.
Han vil for alltid være pappa til Elias, og ingenting kan jo endre på det.
Det er tøff fakta, men det var disse kara som var med å lagde de underbare.

Her må vel kanskje barnas beste komme først, og det må jo være at dette bruddet skal gå mest mulig rolig for seg og at det skal finnes gode løsninger når det gjelder samvære og alt før man hopper så drastisk over noen steg.

Sorry til dere begge, men slik seg jeg det ..

Jaja Ida, full og gæern legger du ann på meg, skal ha meg med på hotelrommet og ja, dere kan vel alle sammen tenke dere selv hva hu skulle...

Men hu skulle også ha en ny pappa til ungen sin! Så Ida, tenk over deg, ditt og dine før du begynner åpne den, som jeg nå desverre må kalle stygge kjeften din om andre! Beklager.....

hærregud, derre synes æ va utrolig barnslig å toskåt gjort av narwi.
heng ut Lillemor sånn, det fjortjent a absolutt ikke, syns itj det va nå gæli me det hu skreiv æ...
hoff....
*oppgitt over hele situasjonen*

ORIGINAL: MiniMoi

phu.. Endelig noen som sa det jeg tenkte og..
Trodde et øyeblikk det bare var jeg som heva øyebryna her.. Syns ikke dette høres helt greit ut..

ORIGINAL: Nina*Pina

Heng mæ men..

synes virkelig aill at det e så iorden det her,  har d kansje ikke gått litt fort i svingan??? Blir helt sjokkert æ...[X(]

Og sjønne d godt at Thors vart forbanna!!
Han passa jo ungan når dæm va å flørta i oslo for faen, ka e d da??????????????

Om det e vanskelig å sjønn det så e d nå feil... Stakkars mann blir tatt i fra ungan sine!
Synes itj det va leng sia maya la ut tråd med bilda av aill 4, da mein æ hu ,gutta å thors..

Synes kansje d e en smule merkelig at du har bildan av guttan hans på din signatur!!!!
Å hadd d vært, nå d aldri kjæm te å bli, i min situsasjon så hadd i allefall Andre klikka da!!!

nei, det her opplegget der vart vel smakløst for mæ, og æ kjæm ikke te å gratuler heller...Synes d blir for dumt!
Det her trur æ nok ikke har skjedd i en fornuftig rekkefølge heller!

Er faktisk litt enig her ja, etter å ha lest gjennom helle tråden...

ORIGINAL: narwi

ORIGINAL: Lillemoor

Jess må vel nesten si meg enig med de over her [&o]
Syns dere er knallgode mennesker begge to.
Men det var jo litt under den tiden der jeg hvertfall trodde dere bare var venner.
Er det noe jeg veit en ting eller to om er det å gå fra hverandre med barn [:(] Da må man nødvendigvis tenke på barna framfor egne behov.

Man kan jo tenke seg selv om man plutselig over natta blir bytta ut med en anna om blir kalt "pappa" til sine egne barn.
Da er det kanskje ikke rart en anna en kan klikke. Veit hvertfall jeg hadde gjort det selv om noen hadde gjort det med Elias.
Og veit det er en grunn til at min bf nettopp har oppført seg som han har gjort, ikke at det gjør det i orden med slik oppførsel, at han har følt seg truet over at noen andre skulle gå inn i farsrollen.
Han vil for alltid være pappa til Elias, og ingenting kan jo endre på det.
Det er tøff fakta, men det var disse kara som var med å lagde de underbare.

Her må vel kanskje barnas beste komme først, og det må jo være at dette bruddet skal gå mest mulig rolig for seg og at det skal finnes gode løsninger når det gjelder samvære og alt før man hopper så drastisk over noen steg.

Sorry til dere begge, men slik seg jeg det ..

Jaja Ida, full og gæern legger du ann på meg, skal ha meg med på hotelrommet og ja, dere kan vel alle sammen tenke dere selv hva hu skulle...

Men hu skulle også ha en ny pappa til ungen sin! Så Ida, tenk over deg, ditt og dine før du begynner åpne den, som jeg nå desverre må kalle stygge kjeften din om andre! Beklager.....

Nå må faktisk DU jekke deg ned 5 hakk her! ! ! ! vi har ikke sagt noe styggt om Maya, men når dere legger ut en sånn tråde så må dere faktisk regne med en reaksjon å sånn er det bare! ! ! Dette er faktisk et diskusjons forum...
Når vi bare vet hva som har hendt med det som har blitt skrevet her, så tar vi det jo ut av det syns punktet, for vi har ikke noe anna synspunkt å ta det ut fra ! ! !
Jeg liker Maya veldig godt jeg, og vil at hu skal ha det bra, men jeg har faktisk en mening om ting uansett, hadde det vert en venninde så hadde jeg sagt hva jeg mener da også ! ! !
Håper alt ordner seg for dere og med Thors og at det blir en løsning på det... men hva som skjer med guttene, Thors og Maya er faktisk opp til H E N N E! ! det eneste du kan gjøre er å støtte henne og være der for henne...

Nå har jeg lest igjenom tråden...
Selv syntes jeg også at opplegge har vært totalt feil her.
Har ikke noe i mot maya! Hun er virkelig en kjempe jente som jeg har falt helt for her inne.

Men hvorfor legge så mye ut her om privatlivet?? Ganske alvorlige ting som kommer fram her[:(]
Så da må de tåle å høre hva folk her inne mener om saken,så lenge de skriver det her...

Back
Topp