hjelp

MammatilAsk

Glad i forumet
hun jeg bor sammen med har en katt..

for tre til fire uker siden bare forsvant den.. vennina mi og jeg trodde den var død.. men nå for en time siden dukket den opp på uten for vinduet.

jeg er alene hjemme.. er vant med dyr. men ikke en katt som klorer når jeg prøver å røre den på potene eller langs magen.. han har aldri vært sånn før..
har snakket med dyrlegen. han vil ha han inn i morgen..
Men veit ikke hvordan jeg skal gjøre det i natt. men tanke på at katten er veldig skitten og den har mye blod i pelsen.
Burde jeg legge han på et egent rom eller la han ligge i stuen.?

Jeg hadde lagt den katta på ett eget rom, hvis den er full av blod! æsj... vaskerom om du har det. eller på badet! badet er det stort sett ikke så mye katten får ødelagt[;)]

takk.. for vaske den klarer jeg ikke.. det har jeg prøvd.. det endte med mange sår på armen min.. 

Isj........ Ikke noen enkel sak nei. Kattene er ikke så enkle å håndtere når de ikke ønsker det sjølv!
Våre katt var også borte i fire uker en sommer. Den var helt annerledes da den kom tilbake! Den var blitt helt vill liksom. I samråd med dyrlegen ble vi enig om å ta livet av den. I og med den fløy rett på vår da tre år gammle datter to ganger!

Back
Topp