Hjelp!!

rosenjenta

Glad i forumet
Hadde pos. el test i dag kl 06.00. Vi gjorde det kl ca kl 20 i gårkveld. Ikke gjort det siden. Håper at egget løsnet lenge før jeg tok testen i dag. Det kan vel løsne allerede noen få timer etter lh. stigningen. Vet jo ikke akkurat når lh stigningen skjer pga av at det går 24 timer mellom hver testing, men kanskje jeg tar helt feil. Har ikke så mye erfaring på dette området. Hvis det ikke klaffer denne gangen så skal jeg droppe el. testene neste mnd. Blir så stresset av det. Har endel "murringer", smerter nå, hadde det like etter vi gjorde det i går også(minnet om el. smerter). Er det ikke noe som kalles "festesmerter", når eggcellen fester seg i livmor veggen??

glemte å si at jeg tok en ny el test 1030 i dag og da var resultatstreken svakere enn den jeg tok kl 06. Hva betyr det da? at jeg har hatt el?

SÅNNE EL TESTER VEIT EG IKKJE SÅ MASSE OM, MEN NÅ NÅR EG BLEI GRAVID FEKK EG VONDT/MURRINGER/ØMHET I MAGEN MORNINGEN ETTER ME HADDE GJORT DET. DET VARTE KVER DAG FRAM TIL EG TESTA POSITIVT.

Har murringer nå jeg!!!! Før trodde jeg at jeg kjente el., da var det bare et lite "stikk", men nå er det murringer. Sikkert bare innbildning!!!!

El testen skal vel vise at el kommer innen 24-36 timer...

Back
Topp