HJELP...

helen79

Forumet er livet
Lurer på om jeg er gravid. Jeg fikk mensen torsdag 1. september, men den har bare vart i 3 dager. Mormalt varer den i 5 dager. Så er jeg veldig svimmel, men jeg vet ikke om det er pga dette viruset på balansenerven eller om det er fordi jeg er gravid.
 
Ikke for å være stygg, men har man virus på balansenerven pleier man jo å være svimmel. Men på den annen side er det jo vanlig å blø tidlig i svangerskapet også da. Bare en test vil gi deg svaret.... Lykke til!
 
Du er ikke stygg. Bare glad jeg får svar av dere. Jeg har vært svimmel i vel tre uker nå, pga viruset. Det var noen dager det virket som det stoppet opp, men så var det på an igjen, men da var det ikke fullt så gale hele tiden. Jeg var mye svimmel med førstemann.
Men er det forskjellig fra svangerskap til svangerskap om man har blødninger i graviditeten? Jeg hadde ikke blødninger når jeg var gravid med guttene...
 
Alle svangerskap er vel forskjellige, og har faktisk hørt at folk som har født både gutter og jenter har forskjellige svangerskap. Har hørt at folk er mer kvalm viss de venter jenter, men dette tror jeg er individuelt. Svigerrinnen min har født to jenter og en gutt og har ikke vært kvalm en eneste dag. Tror jeg ville testet meg viss jeg var deg, bare for å være sikker liksom. Og så ville jeg tatt en tur til legen med det viruset, viss du ikke har vært da, det kan vel ta sin tid før du blir frisk fra et sånt virus.
 
Jeg vil ikke være noen gledesdreper her[8|], men jeg har oxo 5 dager mens til vanlig. Sist varte den i 3 dager, og jeg måtte ta en test etter ca 1 1/2 uke.(følte meg veldig gravid) Den Var negativ. [:(] Jeg håper du er gravid for det, og att jeg blir det snart! [;)]
 
Lykke til iallefall![;)]

Men må bare spørre.. Virus på balansenerven?? Har aldri hørt om det? Hva som skjer da? Svimmel hele tia? Sykemeldt?
 
Bare navnet på det sier jo sitt. Helgen jeg fikk det var jeg så svimmel at jeg jeg var sengeliggende. Men jeg er heldig i forhold til andre. Enorm kvalme er visst vanlig. Kan skrive mer senere, må løpe på jobb.
 
Back
Topp