HJELP!!!

mammen t daniel

Gift med forumet
nå har jeg akkurat plukka over 20 flått av den ene katten!! (nei, jeg overdriver dessverre ikke...) er det noen som vet om et vidundermiddel som forhindrer flått på katt?? syns det er så ekkelt, og når det blir så mange... usj[:'(] i tillegg hender det jo at det er noen som ikke har festa seg som er med og, og de er jo enda verre, er så redd daniel skal få på seg[&:] 

noen som kan hjelpe?

Gå til dyrlegen og få dråper til nakken - evt resept på det. De tar ikke alt av flått men reduserer det kraftig!!!

flåttbånd,får det på apoteket.men tror det er reseptbelagt.

Vil ikke annbefale flåttbånd, for den går ikke på vekt og passer ikke til småe dyr (katter og små hunder). Dei kan bli syke av det. Kjøp heller slike dråper[:)]

har samme problem her - er noe dritt... tok en gang over 40 på den ene våres[&:]
de flåtthalsbånda/dråpene til nakken virker ikke som at de hindrer flåtten i å hoppe på katta, de biter seg bare ikke fast.. synes nesten det er verre jeg da, for da kommer de inn med dem og slipper dem av over alt i huset[&:]

da blir det en tur til dyrlegen med han ja! får helt angst av det jeg, hater flått!! ødelegger jo halve sommeren jo[&o] tør ikke gå på tur i skog og utmark, er livredd for å få dem på meg[>:]

Back
Topp