Hjelp!

Tøysa

Elsker forumet
Noen som kan hjelpe meg???
Jeg har akkurat vært gjennom min første prøverørsbehandling.

De var redde for at jeg skulle bli overstimulert, da jeg hadde anlegg for ca. 20 egg - på hver side. Derfor måtte jeg kutte ut sprøytene og gikk flere dager uten sprøyter før blodprøven ble fin og jeg fikk sette eggløsningssprøyta. Følte meg i fin form hele tiden, og de fikk tilsutt ut 11 egg. Siden formen fortsatt var veldig fin, fikk jeg i går sette inn ett perfekt egg og var overlykkelig!

I går kveld, samme dagen som innsettingen begynte jeg å kjenne meg litt støl i magen.
I dag har jeg vært veldig oppblåst og til tider kjent store smerter i magen, kommer og går støtvis. Kjenner meg stinn i siden, men syns det er vanskelig å sette ord på smertene.

Er dette vanlig?

Kjære Tøysa, dette kan jo ikke jeg hjelpe deg med dessverre [:(] Men når det er sagt så trodde jeg det var vanlig å få en sånn følelse etter innsetting av egg..? [8|] De har jo rotet litt til der, og har hørt om andre som har hatt det sånn.

Men jeg vet jo ikke.. har ikke vært i den situasjonen selv.

Og dersom det ikke gir seg så er det kanskje lurt å ringe de på sykehuset for å høre [8|]

Du får sikkert noen flotte svar av jentene her inne etterhvert [;)]

hadde jeg vært deg så hadde jeg ringt sykehuset, bedre og ringe en gang for mye[;)]lykke til..[;)]

Håpa da går bedre med deg i dag[:)]

Da er nok ganske vanlig med litt smerter etter uttak og innsetting, men det er alltid bedre å spør ein gong for mykje på sjukehuset for å væra sikker.

Jeg var ganske øm i nesten en uke etter uttak, og det er jo ikke så unaturlig egentlig for de er jo oppi der og roter - også har det vært litt press der en stund også mens eggene er blitt store og fine.

Men om du har vondt, så ring klinikken din for sikkerhets skyld[:)]

Jeg var også øm cirka en uke etter uttak.

Back
Topp