Hjelp???

Madde35

Glad i forumet
Noen som vet hva dette kan være..??
Er sånn over hele magen og på sidene som dere ser...Stakkars gutten til mamma...

Elveblest...!!!Det klør nok veldig..
En slags allergisk reaksjon på noe...

Noe uvanlig han har spist eller hatt på seg?

ORIGINAL: Mamman til go`jenta!

Elveblest...!!!Det klør nok veldig..
En slags allergisk reaksjon på noe...

Noe uvanlig han har spist eller hatt på seg?

Sign!

Nei ikke som han husker..Men ja det klør visst som bare f...

Første gang han nevnte dette var for 2 mnd siden...Jeg smørte på med hydrokortison, og dagen etter spurte jeg han om det var bedre..Jada det var bedre....Men nå kom det frem at det har vært sånn siden, bare han har prøvd å overse det.....Klødd litt frem og tilbake, men ble verre og mer nå ikveld...

Kan det være fordi han går på noen faste medisiner tro...hmm..

Ta deg en tur til legen du, å få det sjekket opp..

Har han hatt feber? Er noe som heter 6 barnesykdom(ikke hørt om den før nå nylig) Kommer voldsomt utslett etter noen dager med feber, og utslettet kan være der i ca.14 dager. Nabogutt som hadde fått noe liknende utslett og legen kalte det den 6.barnesykdom....

Ja skal da ringe legen imorgen..

Han er 15 år, trodde de skulle være ferdig med barnesykdommer da...[8|]
Ikke noe feber eller noe sånt...

Jeg har mer troen på at det er noe han ikke tåler.. Men hør med legen! Bildet viser veldig tegn på elveblest da det forekommer hvite byller som klør. Akkurat som på bildet. Jeg har hatt dette selv og det var helt likt. De fant aldri ut hvorfor det kom. Var ett engangstilfelle. Kanskje det er medisinene ja! Lykke til og bestill en legetime. [:)]

ORIGINAL: Mamman til my!

Er typisk elveblestutslett ja.
Og ja, det er typisk reaksjon på medisiner.. Anbefaler å ta det opp med legen, så kanskje få byttet medisiner. Håper det finnes en type som gjør samme nytten, uten de bivirkningene!

Huff desverre så er det ikke det....[:(]

Tenke tenke....Det er vel 5 mnd siden han begynte på disse medisinene nå.....og utslett kom for 2 mnd siden....
Men ja ringe legen imorgen....[:)]

Kan jo plutselig reagere på noe da... selv om han ikke har reagert på det før. Jeg fikk lignende utslett av omo vaskemiddel jeg.. ga seg da jeg skifta til nøytral... og jeg fikk også utseltt og oppdaga fukt og sopp bak senga mi [&:]

Ei venninne reagerte plutselig på endel kunstige stoffer i klær, hun må ha rene bomull eller ullklær innerst på kroppen...

Så det kan med andre ord være mye han reagerer på...

Takk takk for hjelpen.
Tar meg en sykedag fra jobben og ringer så klart legen..(for de som trodde at jeg ikke hadde tenkt til det)

Ser skikkelig ubehagelig ut, og det klør visst som bare det....

Oida, dette så ikke noe godt ut nei..

Lignet veldig på sånne blemmer jeg hadde engang,jeg reagerte på noen medesiner..

Ta en tlf til legen imorgen du..[:)]

Back
Topp