Hjelp:(

x1xgixieh

Glad i forumet
1 dag på amme avvending om natta! dette er grusomt!!!! har grått siden klokka hal 1... hyl grått.. ikke bare litt.. så nå går han rundt bordet her i stua å sier, mamma, mamma... å gråter litt inni mellom.. hjelp.. vet ikke hva jeg skal gjøre..er sååå trøtt :(

Jeg ga vann på flaske hver gang han ville ha pupp, og etter noen få netter sov han hele natta (gjelder eldstemann). [:)]

ORIGINAL: Rosie

Jeg ga vann på flaske hver gang han ville ha pupp, og etter noen få netter sov han hele natta (gjelder eldstemann). [:)]

We det jeg også har gjordt.. men nei.. jaja.. var jo bae første dagen men..

Jeg bare stoppa... Var lei av å være våker 5-6 gang pr.natt....
Når han våkna å skriev tilbydde jeg vann... Holdt han i fanget å trøsta han til han sovna... Da ka jeg han ned i senga igjen... Å dær sov han...
Neste natt ville han ikke ha noe...!

Jeg polstra overkroppen med trange singletter og gensere da jeg la meg sånn at jeg ikke skulle falle for fristelsen og bare gi opp da jeg skulle venne minsta av med nattmaten.
Hun våkna etpar ganger første natta for mat, skrek litt over en time ca (mest suttring) før hun la seg ned igjen.
Var 2-3 dager før det gikk over[:)]

Vi lot vår bare sutre en stund før vi gikk inn. Pakket henne ned i sengen igjen og gikk.
Måtte la henne styre en stund før hun sovnet igjen.
Du må ikke virke i tvil, hvis du er usikker så skjønner barnet det.
Hvis noen andre enn deg med puppen kan ta barnet om natten som hjelper ofte det også.

Gi masse kos og kjærlighet nå på dagtid [:)]

Glad jeg slapp det [8D] Her ville han ikke ha pupp mer da han var rundt 7 mnd [:)]

Back
Topp